Ռելաքսացիան և հոգեկան առողջությունը

Ռելաքսացիան և հոգեկան առողջությունը
Անգլերեն անվանումը՝ Relaxation and Mental Health

Ռելաքսացիան մի վիճակ է, երբ դուք ձեզ զգում եք հանգիստ և թուլացած։

Ռելաքսացիան կամ «թուլացումը» ձեր հոգեկան և ֆիզիկական առողջության վրա կարող է թողնել բազմաթիվ բարերար ազդեցություններ, օրինակ՝ օգնել, որ ճիշտ կառավարեք ձեր ամենօրյա կյանքը։ Այս մեթոդը կարող է կիրառվել գրեթե ամենուրեք՝ տանը, աշխատավայրում, հասարակական տրանսպորտում, հանրային միջավայրերում և այլն։

Ի՞նչ է ռելաքսացիան

Ռելաքսացիան մի վիճակ է, երբ դուք ձեզ զգում եք հանգիստ ու խաղաղ և կարողանում եք կառավարել ձեր սթրեսը կամ անհանգստությունն ու տագնապը։

Ինչպե՞ս կարող է ռելաքսացիան բարելավել ձեր հոգեկան առողջությունը

Ռելաքսացիան մեղմացնում է սթրեսը և հոգեկան առողջության այնպիսի խնդիրներ, ինչպիսք են դեպրեսիան, տագնապը և շիզոֆրենիան։

Ռելաքսացիան ունի նաև ընդհանուր առողջական այլ ազդեցություններ, որոնք ձեր դեպքում կարող են ստանալ բարերար նշանակություն։ Դրանցից են՝

  • ձեր սրտազարկի, զարկերակային ճնշման և շնչառության հաճախականության նվազեցում
  • մկանային լարվածության և քրոնիկ ցավի մեղմացում
  • տրամադրության և ուշադրության կենտրոնացման բարելավում
  • ընդհանուր հոգնածության մեղմացում
  • բարկության և հիասթափության մեղմացում
  • խնդիրները լուծելու նկատմամբ վստահության խթանում։

Ռելաքսացիայի ինչպիսի՞ մեթոդներ կան

Որպես կանոն, ռելաքսացիայի մեթոդները վերաբերվում են մկանների թուլացմանը կամ շնչառությանը։ Օրինակներից է մկանների հարաճուն թուլացումը, երբ դուք սկզբից լարում, այնուհետև թուլացնում եք ձեր մարմնի տարբեր մկանախմբերը՝ փորձելով հասկանալ այդ վիճակներին ուղեկցող զգացողությունները։

Ռելաքսացիայի այլ մեթոդներից են՝

  • վիզուալիզացիա, երբ դուք ստեղծում եք ձեզ հանգիստ ու խաղաղություն պարգևող որևէ վայրի մտովի պատկերը
  • խորը շնչառություն, երբ դուք կտրվում եք ամեն ինչից և ձեր ուշադրությունը կենտրոնացնում միայն ձեր շնչառության վրա
  • հիպնոս
  • մեդիտացիա
  • գիտակցում
  • վարժանքներ։

Ռելաքսացիան ձեր կյանքում ներառելու ուղիները

Գտեք ռելաքսացիայի այն մեթոդը, որը լավագույն կերպով կհամապատասխանի ձեր խառնվածքին կամ առօրյա կյանքին և դարձրեք այն ձեր առօրյա կյանքի մի մասը, նույնիսկ եթե ձեր ընտրած մեթոդը տևում է օրական 5-10 րոպե։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 28-05-2019