Աշխատանք-կյանք հավասարակշռության հմտություններ

Աշխատանք-կյանք հավասարակշռության հմտություններ

Առողջ աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը թույլ է տալիս բավարար ժամանակ ունենալ ինչպես աշխատանքի, այնպես էլ կյանքի մյուս բոլոր ոլորտների համար։

Ծանոթացեք նաև այս հոդվածի հետ ուղղակիորեն կապված այլ նյութերի հետ:

Ձեզ ենք ներկայացնում 8 հմտություններ, որոնք կօգնեն, որպեսզի ձեր աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը դարձնեք հնարավորինս ներդաշնակ։

1. Իմացեք ձեր արժեքները

Ծախսեք որոշ ժամանակ՝ խորհելու, թե ինչն է կարևոր ձեր կյանքի համար։ Ինչքա՞ն ժամանակ եք իրականում ծախսում ձեր ամենակարևոր առաջնահերթությունների վրա։ Խորհեք նաև ձեր նախասիրությունների և հետաքրքրությունների վերաբերյալ և ժամանակ գտեք այնպիսի զբաղմունքների համար, որոնք ձեզ իրական հաճույք են պատճառում։

2. Ժամանակի կառավարում

Օրագրերը, հիշեցման թերթիկները, համակարգչային և բջջային ծրագրերը և այլ միջոցները բոլորն էլ օգտակար մոտեցումներ են։ Հետևեք, թե ինչպես և ինչ գործերի վրա է ծախսվում ձեր ժամանակը և կրճատեք ոչ անհրաժեշտ ժամանակի վատնումը։ Գնումներ արեք առցանց, օգտվեք վճարումների և բանկային գործարքների առցանց համակարգերից և հերթագրումներից, որպեսզի կրճատեք հերթերում ժամանակի կորստից կամ խուսափեք ոչ անհրաժեշտ հանդիպումներից։

3. Սահմանափակումներ

Ձեր աշխատաժամերի և կյանքի մյուս բոլոր գործերի համար սահմանեք ժամանակային միջակայքեր։ Ըստ անհրաժեշտության անջատեք ձեր բջջային հեռախոսը, աշխատանքից դուրս մի օգտվեք աշխատանքային էլ․ փոստից։ Նույն կերպ, սահմանափակեք հեռուստացույցից կամ ինտերնետից օգտվելու ժամանակները։

4. Հաճույք ստացեք ձեր աշխատանքից

«Արեք այն, ինչ սիրում եք և սիրեք այն, ինչ անում եք». սա հանրաճանաչ ասույթ է։ Աշխատանքի բոլոր տեսակներն էլ պահանջում են որոշակի անհանգստություն և լարվածություն։ Սակայն, եթե դուք զգում եք, որ սկսել եք ատել ձեր աշխատանքը կամ այն սկսել է խիստ անհարմարություններ ստեղծել ձեր կյանքի համար, կարելի է խորհել աշխատանքի բնույթը կամ բուն աշխատանքը փոխելու վերաբերյալ։

5. Խորհեք ձեր ֆինանսների մասին

Իրո՞ք նոր ավտոմեքենան ձեզ համար խիստ անհրաժեշտ է։ Կարո՞ղ եք երջանիկ ապրել ավելի ցածրարժեք մեքենա կամ կացարան ունենալու պայմաններում։ Հետազոտությունները վկայում են, որ երբ մեր հիմնարար պահանջմունքները բավարարված են, բարձր եկամուտները մեզ չեն դարձնում ավելի երջանիկ։ Քիչ ծախսեր անելը կարող է նշանակել ավելի կարճ աշխատաժամանակ և ավելի մեծ ժամանակ՝ տրամադրելու ձեր կյանքի մյուս ոլորտներին։

6. Փոխհարաբերություններ

Դրական փոխհարաբերությունները և հանրային աջակցությունը մարդուն դարձնում են սթրեսը դիմակայելու համար ավելի ճկուն։ Մի սահմանափակեք նաև ձեր ընտանիքին և հարազատ մարդկանց տրամադրվող ժամանակը։

7. Առողջություն

Կանոնավոր վարժանքները կարող են նվազեցնել սթրեսը, տագնապը և դեպրեսիան։ Դարձրեք ձեր քունը բավարար, սննդակարգը՝ առողջ, ալկոհոլ օգտագործեք միայն չափավոր քանակներով և խուսափեք ապօրինի թմրամիջոցներից։

8. Հանգիստ և ժամանց

Ժամանակ առ ժամանակ հանգիստը կարևոր է, որպեսզի «վերալիցքավորեք ձեր կենսամարտկոցը»: Երբեք մի՛ թերագնահատեք ձեր կանոնավոր հանգիստը, ժամանակ հատկացրեք ընթերցանության, պարզապես հանգիստ պառկելու և որևէ գործով չզբաղվելու համար։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021