Միզապարկը կոնքի խոռոչում տեղակայված և իրենից մկանային պարկ ներկայացնող կենտ օրգան է, որը պատկանում է ձեր միզային համակարգին։

Այն գործում է երիկամների հետ միասին, որպեսզի օրգանիզմից հեռացնի արյունից զտված նյութափոխանակության արգասիքները։ Միզապարկը կուտակում և «պահեստավորում» է մեզը՝ մինչև այն պատրաստ կլինի դատարկվելուն (միզարձակություն): Բազմաթիվ մարդիկ կարող են ունենալ միզապարկի գործունեությունը վերահսկելու հետ կապված խնդիրներ, որոնք սովորաբար կարելի է բուժել։

Մեզը գոյանում է ձեր երիկամներում։ Երիկամներից դեպի միզապարկ մեզը հոսում է այս երկու օրգանները միմյանց միացնող խողովակներով՝ զույգ միզածորաններով։

Այնուհետև մեզը սկսում է կուտակվել ձեր միզապարկում։ Միզապարկը կարող է պահել մոտ 500 մլ մեզ, սակայն դուք զգում եք զուգարան գնալու կարիք, երբ միզապարկում մեզի ծավալը մոտենում է 300 մլ-ին։

Միզելիս միզուկի սեղմակը և կոնքահատակի մկանները թուլանում են և ձեր միզապարկը կծկվում է՝ փոքրացնելով օրգանի ծավալը և մեզը արտամղելով միզուկով դեպի դուրս։

Մարդկանց մեծ մասը միզում է օրական 4-8 անգամ։

Միզապարկի խնդիրների ախտանիշները

Զրուցեք ձեր բժշկի հետ, եթե կարծում եք, որ ունեք միզապարկի հետ կապված խնդիրներ։

Ախտանիշները ներառում են՝

  • «տակը թրջելը» (նույնիսկ քիչ քանակով), երբ դուք հազում եք, փռշտում, ծիծաղում կամ ֆիզիկական ակտիվության ժաանակ
  • անհապաղ միզելու կարիքի զգացում կամ «չհասցնելը»
  • օրական ավելի քան 8 անգամ քիչ ծավալով միզում
  • ձեր միզելու սովորույթի մեջ անսպասելի փոփոխություններ։

Միզապարկի հսկողության կորուստ

Եթե դուք չեք կարողանում մշտապես վերահսկել ձեր միզապարկի գործունեությունը, նշանակում է, դուք ունեք անմիզապահություն։ Անմիզապահությունը ձեր միզապարկից մեզի ոչ կամավոր (պատահական) բաց թողումն է։ Այն կարող է լինել սկսած «քիչ հոսելուց» մինչև հսկողության լիարժեք կորուստ։

Ինչպե՞ս ձեր միզապարկը պահել առողջ

Լավ սովորույթները կարող են օգնել, որպեսզի խուսափեք միզապարկի գործունեությունը հսկելու խնդիրներից։

Ձեր միզապարկն առողջ պահելու համար՝

  • միզեք օրական 4-8 անգամ, բայց գիշերվա ընթացքում ոչ ավելի հաճախ, քան 2 անգամ
  • մի փորձեք միզել ամեն «առիթի դեպքում»․ համբերեք, մինչև ձեր միզապարկը լցվի (թեև անկողին մտնելուց առաջ զուգարանից օգտվելը հասկանալի քայլ է)
  • երբ մտում եք զուգարան, լիարժեք դատարկեք ձեր միզապարկը
  • առատորեն խմեք ջուր, մարդկանց մեծ մասի համար՝ օրական 6-8 բաժակ
  • ձեր սննդակարգում ներառեք բջջանք, որը կհեշտացնի ձեր հաստ աղիների դատարկման ընթացքը
  • մի օգտագործեք չափից դուրս շատ կոֆեին, քանի որ այն կարող է գրգռել ձեր միզապարկը
  • պահպանեք ձեր կոնքահատակի մկանների ամրությունը (հատուկ վարժանքներ)։

Կանայք պետք է նստեն զուգարանակոնքին, այլ ոչ թե միզեն՝ կիսանստած լարված վիճակում։