Զայրույթ և ագրեսիվություն

Զայրույթ և ագրեսիվություն
Անգլերեն անվանումը՝ Anger, Aggression

Զայրույթը, ինչպես սթրեսը, կարող է լինել օգտակար հույզ (էմոցիա). այն կարող է ձեզ մոտիվացնել, որ պաշտպանեք ինքներդ ձեզ, ձեր համոզմունքներն ու արժեքները:

Սակայն, ինչպես սթրեսը, զայրույթը ևս հաճախ բերում է ագրեսիայի և այնպիսի իրավիճակի, որի համար ավելի ուշ մարդիկ զղջում են: Այլ մարդկանց հետ հարաբերություններում զայրույթի հաճախակի դրսևորումը կարող է նաև կոնֆլիկտների ու վիճաբանության տեղիք տալ, ինչպես նաև հասցնել նրան, երբ մարդիկ սկսում են ձեզ հետ որևէ տեսակի շփումները սահմանափակել:

Կարելի՞ է արդյոք կառավարել զայրույթը

Իհարկե, դժվար է խուսափել բոլոր այն իրավիճակներից, որոնք կարող են ձեզ մոտ զայրույթ առաջացնել: Սակայն, դուք կարող եք սովորել, թե ինչպես կառավարել ձեր զայրույթի դրսևորումը, օրինակ՝

  • խուսափել ալկոհոլի և թմրամիջոցների օգտագործումից
  • ճանաչել այն գործոնները կամ իրավիճակները («տրիգերներ»), որոնք կարող են ձեզ մոտ զայրույթի ռեակցիա առաջացնել
  • կիրառել ռելաքսացիայի ձեզ համար ամենահարմար մեթոդները
  • հասկանալ, թե ինչպիսի պատասխան ռեակցիա է առաջացնում ձեր զայրույթը շրջապատի մարդկանց մոտ
  • դառնալ ակտիվ լսող և դիմացինի խոսքը լիարժեք ընկալող:

Կան նաև զայրույթի կառավարման տարբեր հմտություններ, որոնք կօգնեն, որ դուք վերագտնեք ձեր հավասարակշռությունը և զայրույթը ագրեսիայի չվերածեք: