Ախորժակի փոփոխություն

Ախորժակի փոփոխություն

Նկատե՞լ եք երբևէ, որ սկսել եք ուտել սովորականից ավելի շատ կամ քաղցի զգացում չունեք և բավարար սնունդ չեք ստանում:

Ծանոթացեք նաև այս հոդվածի հետ ուղղակիորեն կապված այլ նյութերի հետ:

Կամ այն, որ դուք քաշ եք ավելացրել կամ կորցրել առանց որևէ սննդակարգ (դիետա) պահելու:

Ձեր ախորժակը կարող է փոփոխվել տարբեր պատճառներից, օրինակ՝

Եթե գտնում եք, որ նորմայից շատ եք ուտում, հատկապես՝ բարձրկալորիական, քաղցր սննդամթերքներ և այլն, ապա դա կարող է նշանակել, որ դուք «կոմֆորտային ուտող» եք, այսինքն, սնունդ եք ստանում ոչ թե ձեր քաղցը բավարարելու, այլ ինքներդ ձեզ հաճույք պատճառելու համար: Սնունդ ստանալու այս տեսակը կարող է ձեզ տալ էներգիայի կարճատև ներհոս, սակայն, դրանից հետո դուք հակված կլինեք ստանալու ավելի քաղցրահամ սնունդ:

Մյուս կողմից, եթե դուք բավարար չափով սնունդ չեք ստանում, կարող եք ձեզ զգալ թույլ, հյուծված և շատ ավելի վատ, քան երբ ստանայիք փոքր չափաբաժիններով լավ հավասարակշռված կերակուրներ:

Ձեր սննդակարգը հավասարակշռելու հեշտ ճանապարհներ

Սնունդը կենսական նշանակություն ունի մարմինը և միտքը սնուցելու համար, ուստի կարևոր է, որ ձեր սննդակարգը դարձնեք առողջ և հավասարակշռված: Փորձեք այս միջոցները, որպեսզի վերադարձնեք ձեր ախորժակը և առողջ սնվելու սովորույթը:

  • Նպատակ դրեք ձեր սնվելը դարձնելու կանոնավոր: Օրվա մեջ 3 անգամ ստացեք «մեծ» սնունդ՝ նախաճաշ, երկրորդ նախաճաշ և ճաշ, ինչպես նաև համտեսեք սննդարար մթերքներ, ինչպիսիք են մրգերը, հում բանջարեղենները, ոչ ճարպոտ կրեկերները և սոուսները:
  • Փորձեք զբաղվել չափավոր ֆիզիկական ակտիվությամբ, օրինակ՝ քայլք, ընդ որում, այնքան հաճախ, որքան կարող եք:
  • Օրական առնվազն մեկ անգամ և առնվազն 30 րոպե նստեք, որ սնունդ ստանաք հանգիստ, թուլացած վիճակում (այլ ոչ թե հապճեպ):
  • Գնեք այնպիսի սննդամթերքներ, որոնք արագ և հեշտ են պատրաստվում, և դուք երկար ժամանակ չեք ծախսելու ձեր խոհանոցում, եթե չեք սիրում կերակուր պատրաստել: Կամ կերակուրներ պատրաստեք անշտապ, եթե դա ձեզ հաճույք է պատճառում:
  • Ընտրեք այնպիսի սնունդ, որը պարունակում է բազմաթիվ սննդանյութեր: Օրինակ՝ տարբեր բանջարեղեններ պարունակող աղցաններ:
  • Խմեք մեծ քանակով հեղուկներ, հատկապես՝ ջուր: Փորձեք խուսափել ալկոհոլից, որը կարող է իրավիճակի ընկալումը դարձնել ավելի վատ, քան իրականում է:
  • Եթե չեք կարող օգտագործել պինդ սնունդ, փորձեք ֆրեշ (սմուզի) կամ ապուրներ և ավելացրեք պրոտեինային փոշի, որպեսզի դրանք դարձնեք ավելի սննդարար:
  • Զրուցեք ձեր բժշկի հետ այն մասին, թե ձեր իրավիճակում ինչպիսի սննդային հավելումներ է կարելի օգտագործել:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021