Կարո՞ղ եմ ինքս խթանել իմունային համակարգը

Կարո՞ղ եմ ինքս խթանել իմունային համակարգը

Բազմաթիվ մարդիկ, հատկապես վարակային հիվանդությունների տարածման ժամանակ, սկսում են որոնել օրգանիզմի դիմադրողականությունը կամ իմունիտետը խթանելու միջոցներ:

Օրինակ, այս օրերին, երբ աշխարհով մեկ մոլեգնում է COVID-19 կորոնավիրուսային համաճարակը, մարդիկ ներքուստ կամ անթաքույց անհանգստացած են, իսկ սակավաթիվ անձինք՝ նույնիսկ խուճապի մատնված (մեծածավալ գնումներ և այլն):

Այսօրինակ հոգեկան լարվածությունը կարող է բերել մեղմ թուլության, իսկ ոմանց մոտ՝ ուժասպառության զգացողության: Կան որոշ միջոցներ, որոնք կարող են նպաստել իմունային համակարգի ամրապնդմանը և օգնել պաշտպանվելու վիրուսների բազմաթիվ տեսակներից, թեև չեն կարող երաշխավորել 100%-ոց անընկալունակություն:

Արդյոք վիտամինային հաբերը պաշտպանո՞ւմ են վիրուսային վարակներից

Ոչ: Ավելի լավ է իմունիտետի ամրապնդման համար անհրաժեշտ բոլոր սննդանյութերը ստանալ հավասարակշռված սննդակարգի, այլ ոչ թե վիտամինային հաբերի միջոցով: Որոշ բացառություններով հանդերձ (օրինակ՝ ֆոլաթթուն՝ հղի կանանց համար), առողջ մարդկանց մեծ մասը սննդային կամ վիտամինային որևէ հավելում ստանալու կարիք չունի (խոսքը չի վերաբերվում բժշկի կողմից նշանակված վիտամինային պակասի բուժման հաբերին):

Դուք կարող եք սոցիալական էջերից կամ այլ կայքերից տեղեկանալ, թե իբր վիտամինային հավելումների, օրինակ վիտամին C-ի մեծ քանակները կարող են օգնել գրիպանման ախտանիշների, այդ թվում՝ COVID-19 կորոնավիրուսի բուժմանը: Իրականում նման պնդումը հաստատող որևէ ապացուցված տվյալ չկա: Ավելին, որոշ հավելումների, օրինակ՝ վիտամին А-ի կամ վիտամին D-ի մեծ քանակները կարող են թունավոր ազդեցություն թողնել:

Վիտամին C-ն ջրալուծ նյութ է, ինչը նշանակում է, որ մեծ քանակները մահացու չեն, սակայն չեն կարող պահեստավորվել ձեր օրգանիզմում, իսկ ավելցուկային քանակները մեզով հեռացվում են: Պատկերավոր ասած, ավելցուկային վիտամին C-ն պարզապես դատարկվում է զուգարանում:

Կարգավորե՛ք քունը

Քունը կարևոր է իմունային համակարգի համար: Հետազոտությունները վկայում են, որ քնից զրկված մարդկանց իմունիտետն ընկճվում է, որի պատճառով դառնում են վիրուսների նկատմամբ ավելի խոցելի:

Ընդ որում, անհանգստությունը և տագնապը (օրինակ՝ վիրուսային վարակի նկատմամբ) իրենց հերթին կարող են բարձրացնել քնի խանգարումների, այդ թվում՝ անքնության ռիսկը: Իսկ մյուս կողմից, որքան քունը խանգարված եղավ, այդքան ավելի հավանական է, որ կունենաք անհանգստություն և տագնապ: Այսպիսի արատավոր օղակը կարող է զգալի կերպով թուլացնել իմունային համակարգը:

Ներկայացված խնդրի լուծումը ավելի քան տրամաբանական է. կարգավորեք ձեր քունը և ամրապնդեք առողջ քնի սովորույթ: Օգտվեք առողջ քնի հմտություններից, որի շնորհիվ կբարելավվի իմունային համակարգի գործունեությունը:

Առողջ ապրելակերպ

Օրգանիզմի դիմադրողականությունը բարձրացնող լավագույն միջոցն առողջ ապրելակերպն ընտրելն է: Սա իմունային համակարգն ամուր և առողջ պահպանելու խելամիտ բնական միջոց է: Յուրաքանչյուր օրգան-համակարգ, այդ թվում՝ իմունային համակարգն ավելի լավ են գործում, երբ պաշտպանված են արտաքին միջավայրի վնասակար գործոններից: Այս իմաստով, օրգանիզմի դիմադրողականությունը կարող է լավագույնս ամրապնդվել, եթե՝

Միևնույն ժամանակ, խորհուրդ ենք տալիս հրաժարվել գովազդվող «հրաշք» հաբերից կամ օշարակներից, որոնք իբր թե օրերի ընթացքում ձեր օրգանիզմը դարձնում են «անխոցելի»: Նման միջոցների օգտակարության վերաբերյալ որևէ գիտական տվյալ գոյություն չունի:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 29-06-2021