Առողջ քնի սովորույթներ

Առողջ քնի սովորույթներ
Անգլերեն անվանումը՝ Healthy Sleep Habits, Good Sleep Hygiene

Այսօր մեր կյանքը դարձել է եռուզեռով և սթրեսներով լի, և եթե մենք մեր օրը չենք ավարտում բավարար քնով, ապա հաջորդ առավոտյան դառնում ենք անտրամադիր, քնկոտ, օրը դեռ չսկսված՝ հոգնած և որևէ կարևոր գործ անելուն չտրամադրված:

Սակայն փաստերը վկայում են, որ շատ հաճախ անքնության պատճառ կարող ենք դառնալ նաև մենք ինքներս՝ մեր վատ սովորույթներով և մեր ոչ խելամիտ որոշումներով:

Ինչքա՞ն քնի կարիք ես ունեմ

Չափահաս մարդկանց մեծ մասը գիշերային 8 ժամվա, իսկ երեխաները և դեռհասները՝ ավելի երկար քնի կարիք ունեն: Մեծ տարիքի մարդկանց բնորոշ է ավելի մակերեսային և ավելի կարճատև գիշերային քունը:

Ի՞նչ է ներառում լավ քնի հիգիենան

Առողջ քնի սովորույթները (մյուս անվանումը՝ «լավ քնի հիգիենա») ձեր առօրյա կյանքի այն «ներքին» կանոններն են, որոնք օժանդակում են ձեր բավարար քնի ապահովմանը: Այլ կերպ ասած, դրանք ձեր այն սովորույթներն են, որոնք ավելի հավանական են դարձնում ձեր գիշերային հանգիստ և անխափան քունը:

Ձեր քունը կարող են կարգավորել ինչպես ապրելակերպի բարելավումը, այնպես էլ ձեր միջավայրում որոշ պարզ փոփոխություններ կատարելը: Ծանոթացեք առողջ քնի 10 հմտություններին:

Դեպքերի մեծ մասի համար քնաբեր հաբերը չեն կարող խնդրի լուծում համարվել, քանի որ չեն վերացնում քնի խանգարման իրական պատճառները: Առավել ևս, դրանց մեծ մասի կանոնավոր ընդունումը ոչ միայն նպատակահարմար չէ, այլև ցուցված չէ: