Հետաքրքրությունների կորուստը հաղթահարելու ուղիներ

Հետաքրքրությունների կորուստը հաղթահարելու ուղիներ
Անգլերեն անվանումը՝ Motivating Yourself, Effective Ways to Copy with Losing Interest

Եթե զգում եք նախկինում ձեզ հաճույք պատճառող գործերից հետաքրքրության կորուստ, նման վիճակը կարող է ձեր կյանքը դարձնել անհրապույր, տխուր և միօրինակ:

Ոչ հազվադեպ հետաքրքրություններից կորուստն ուղեկցվում է դեպրեսիայի նշաններով: Դուք կարող եք նաև զգալ մեկուսացում, որը կարող է բարձրացնել անհանգստության և տագնապի նկատմամբ հակումը:

Հետաքրքրությունների կորստի հաղթահարման արդյունավետ մոտեցումներ

Կան ձեր շարժառիթները (մոտիվացիա) վերականգնելու տարբեր մեթոդներ: Ձեզ ենք ներկայացնում դրանցից ամենաարդյունավետները:

  • Զրուցեք ձեր բժշկի հետ մասնագիտական օգնության նպատակահարմարության մասին (օրինակ՝ խորհրդատու կամ հոգեբան):
  • Դարձեք ֆիզիկապես ակտիվ: Ֆիզիկական ակտիվությունը կարող է օգնել ձեր տրամադրության բարելավմանը և թուլացնել ալարկոտության և հոգնածության զգացումները:
  • Փորձեք որոշ վարժանքներ: Հանրահայտ օրինակներից են՝ արագ քայլք, լող կամ արյան շրջանառությունը խթանող այլ վարժանքներ:
  • Մի հրաժարվեք սննդից: Հակառակը, սնունդ ընդունեք կանոնավոր կերպով: Դարձրեք ձեր սնունդն առողջ՝ մրգերով ու բանջարեղեններով հարուստ:
  • Աշխատեք քունը դարձնել բավարար՝ ինչպես տևողությամբ, այնպես էլ որակով: Կան մի շարք միջոցներ, որոնք կարող են օգնել առողջ քնի սովորույթի ձևավորմանն ու ամրապնդմանը:
  • Փորձեք զբաղվել ստեղծագործ աշխատանքներով՝ նկարչություն, ձեռագործ աշխատանք և այլն, որոնք կարող են օգնել ձեր ուղեղն անհանգստացնող մտքերի ցրմանը:
  • Խուսափեք ձեզ անհանգստացնող վիճակի դրդապատճառներից (տրիգերներ): Օրինակներից են՝ աշխատանքային գերլարվածությունը, ընտանիքին ու ընկերներին քիչ ժամանակ հատկացնելը, փողի ու եկամուտների խնդրով ուղեղը մշտապես ծանրաբեռնված պահելը և այլն: Փորձեք ժամանակ գտնել՝ թուլացման մեթոդներով ձեր հոգեկան լարվածությունը թուլացնելու համար:
  • Գործերն արեք հաճույքով: Ավելի շատ ժամանակ տրամադրեք ձեր ընտանիքին ու ընկերներին, ըստ հնարավորության փորձեք զբաղվել այգեգործությամբ, երեկոյան ժամերին փորձեք պարզապես զբոսնել մոտակա այգում: Պարզապես զբաղվեք ձեզ հաճույք պատճառող գործերով:
  • Ձեռք մեկնեք օգնության կարիք զգացող մարդկանց, օրինակ՝ մեծ տարիքով անձինք, հաշմանդամ բարեկամներ կամ հարևաններ և այլն:
  • Պլանավորեք ձեր օրվա ռեժիմը, որը թույլ կտա, որ ձեր ապրելակերպը դառնա կարգավորված և ակտիվ: Օրինակ՝ հստակեցրեք, թե օրվա որ ժամերին եք զբաղվելու վարժանքներով և ֆիզիկական այլ գործերով, երբ եք դուրս գալու մաքուր օդի և այլն:
  • Նախատեսեք ձեզ վերաբերվող հատուկ գործեր կամ խնդիրներ և հետևեք, որպեսզի դրանք ավարտին հասցնեք այնպես, ինչպես պլանավորել եք: Օրինակներից են՝ տանն անձնական իրերի կարգի բերելը, որևէ աշխատանք ավարտին հասցնելը և այլն: Զբաղվածությունը և խնդիրներ լուծելը թույլ է տալիս ստանալ դրական լիցքեր:
  • Մոտ ապագայի համար նախատեսեք որոշ գործեր կամ խնդիրների լուծում: Աշխատեք, որ դրանք լինեն իրատեսական:
  • Բաց եղեք ձեր ընտանիքի և ընկերների առջև: Տեղեկացրեք նրանց ձեր խնդիրների մասին, որպեսզի ակնկալեք ձեր հետաքրքրությունների վերգտման խնդրի լուծման մեջ նրանց օժանդակությունը:
  • Եղեք համբերատար, բայց՝ կայուն: Մի փորձեք ամեն ինչի պատասխանը ստանալ մեկ օրվա ընթացքում: Սակայն ձեր նպատակներին հասեք անդրդվելի ու կայուն ձևով՝ առանց ավելորդ հիասթափությունների: Ձեզ համար սահմանեք միայն իրատեսական խնդիրներ: Հիշեք, որ միշտ չէ, որ ձեր խնդիրները կարող են հեշտությամբ լուծվել, ուստի պատրաստ եղեք նաև անհաջողությունների հանդիպելուն՝ առանց ավելորդ հույզերի, բայց և՝ ավելի ամրապնդված:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 20-06-2019