Մագնեզիում

Մագնեզիում

Մագնեզիումը կենսական կարևորության միներալ է, որն օգտագործվում է գրեթե բոլոր հյուսվածքների, հատկապես՝ նյարդերի կողմից։

Մենք մագնեզիում ստանում ենք սննդի միջոցով։ Մագնեզիումի փոխանակության խանգարման հետ կապված հիվանդությունները հազվադեպ են ի հայտ գալիս և սովորաբար ախտորոշվում են արյան հետազոտությամբ։

Մագնեզիումով հարուստ սննդամթերքներ

Բազմաթիվ մարդիկ մագնեզիումի օրական պահանջվող քանակները ստանում են սննդի միջոցով։

Մագնեզիումի լավագույն աղբյուրներ են համարվում կանաչ տերևավոր բանջարեղենները, լոբազգիները (լոբի, ոսպ, սոյա), ընկույզները, սերմերը և չթեփազերծված հատիկավորները, սպանախը և կարտոֆիլը։

Մագնեզիումը սննդից արյան հուն ներծծվում է աղիներում, որից հետո պահեստավորվում է գլխավորապես ոսկրերում և փափուկ հյուսվածքներում։ Եթե ձեր սնունդը պարունակում է մեծ քանակով ճարպ, ապա մագնեզիումի ներծծումը թուլանում է։

Մագնեզիումն օգտագործվում է ձեր օրգանիզմի գրեթե բոլոր բջիջների կողմից։

Ի՞նչը կարող է հանգեցնել մագնեզիումի դեֆիցիտին

Առողջ մարդկանց մոտ մագնեզիումի պակաս զարգանում է հազվադեպ։

Այն կարող է պատճառվել հետևյալ գործոններով՝

  • անբավարար կամ աղքատ սննդակարգ
  • որոշ հիվանդություններ, օրինակ՝ 2-րդ տիպի դիաբետ կամ մարսողական խնդիրներ
  • որոշ դեղերի երկարատև ընդունում (օրինակ, միզամուղներ, խոցային հիվանդության կամ ռեֆլյուքսի բուժման դեղեր)
  • ալկոհոլիզմ։

Մագնեզիում դեֆիցիտի ախտանիշները

Մագնեզիումի պակասը կարող է առաջացնել՝

Մագնեզիումի փոխանակաության խանգարումը կարող է տեղ գտնել հետևյալ հիվանդությունների զարգացման մեխանիզմներում՝

Երբեմն մարդիկ կարող են ստանալ մագնեզիումի չափից դուրս մեծ քանակներ երկար ժամանակի ընթացքում անտացիդներ կամ լուծողականներ խմելու պատճառով, թեև նման դեպքերը խիստ հազվադեպ են։ Այնուամենայնիվ, եթե այս հարցի շուրջ ունեք մտահոգություն, այցելեք ձեր բժշկին։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 27-05-2019