Ինչպե՞ս կառավարել ալկոհոլի օգտագործումը

Ինչպե՞ս կառավարել ալկոհոլի օգտագործումը
Անգլերեն անվանումը՝ Managing Alcohol Intake

Հստակ գիտակցելով, թե ինչպես կարելի է ալկոհոլը դարձնել անվտանգ և ձեր իսկ նկատմամբ ստանձնելով որոշ պարտականություններ, դուք կարող եք ապահովել ձեր փոխարաբերությունների և ձեր ֆինանսական միջոցների լավագույն համադրությունը:

Ի ուրախություն բոլորիս, կան ալկոհոլային խմիչքների օգտագործման չափը վերահսկելու և ըստ անհրաժեշտության կարգավորելու տարբեր ճանապարհներ:

Ինչքա՞ն եմ իրականում ես ալկոհոլ խմում

Այս հարցին դուք գուցե ոչ միանգամից պատասխանեք (ոգելից խմիչքներն արտադրվում են տարբեր թնդությամբ և մատուցվում տարբեր ծավալներով), սակայն այն կօգնի ձեզ հասկանալու, թե արդյոք դուք չե՞ք չարաշահում ալկոհոլի օգտագործումը:

Ձեր տարիքը, սեռը, մարմնի կշիռը և նույնիսկ այն, թե ինչպես եք զգում ալկոհոլ օգտագործած ժամանակ, կարող են ազդել կոնկրետ ձեր դեպքում ալկոհոլի դրսևորած նեգործությունների վրա:

Ընդունված ուղեցույցերի համաձայն առողջ չափահաս մարդն օրվա ընթացքում պետք է օգտագործի առավելագույնը 2 «ստանդարտ» չափ ալկոհոլ: Ավելի մեծ քանակով ալկոհոլի օգտագործումը դիտվում է արդեն որպես ալկոհոլի վնասաբեր օգտագործում կամ ալկոհոլի չարաշահում, որը կարող է բացասաբար ազդել ձեր փոխահարաբերությունների և սոցիալական կյանքի վրա, ինչպես նաև բերել առողջական սուր հետևանքների (վնասվածք, դժբախտ պատահար և այլն) կամ քրոնիկ անդառնալի հետևանքների:

Նույն ուղեցույցներով ալկոհոլի ներգործությամբ պայմանավորված վնասվածքների վտանգը նվազեցնելու համար խորհուրդ է տրվում մեկ առիթի սահմաններում (հաջորդաբար) չօգտագործել ոգելից խմիչքի ավելի քան 4 «ստանդարտ» չափ:

Իսկ ինչքա՞ն է ալկոհոլի մեկ ստանդարտ չափը

Ալկոհոլի «ստանդարտ» չափը («ումպ», անգլերեն՝ drink) սահմանված է որպես 10 մլ մաքուր էթիլ սպիրտը:

Սա շատ ավելի փոքր քանակ է, քան դուք կարող եք կարծել: Օրինակ, ալկոհոլի 1 «ստանդարտ» չափը համապատասխանում է միջին թնդության գարեջրի մեկ բաժակին կամ 100 մլ գինուն կամ 30 մլ թունդ սպիրտային խմիչքին։

Մինչև ալկոհոլ օգտագործելը, ստուգեք խմիչքի թնդության աստիճանը և մտովի հասկացեք, թե տվյալ տեսակի խմիչքի որ քանակն է համապատասխանում «ստանդարտ» չափին և հաշվարկեք, թե ձեզ մատուցված բաժակի մոտավոր ծավալը հաշվի առնելով, քանի բաժակից է լրանում ձեր օրվա վերին սահմանաչափը:

Ինչպե՞ս պարզել, թե արդյոք ես շատ եմ խմում

Սա նույնպես դժվար պատասխանվող, սակայն հստակ պատասխան ունեցող հարց է: Ահա ալկոհոլի խնդրահարույց օգտագործման նշանները՝

  • դուք ավելի շատ ալկոհոլ եք օգտագործում, քան սահմանված էր վերոնշյալ ուղեցույցներում
  • դուք կամ մյուսներն անհանգստացած են ձեր օգտագործած ալկոհոլի քանակներով
  • դուք ստիպված եք ավելի շատ ալկոհոլ օգտագործել, որ զգաք նույն ազդեցությունները, ինչը նախկինում էր
  • ձեզ մոտ ի հայտ է եկել ալկոհոլի նկատմամբ հակում՝ այն օգտագործելու անհագուրդ ցանկություն
  • ալկոհոլը սկսել է վնասել ձեր ֆիզիկական կամ հոգեկան առողջությունը
  • դուք դժվարությամբ եք կարողանում հսկել ձեր ընդունած ալկոհոլի քանակները և դժկամությամբ եք «կանգ առնում» կամ չեք կարողանում դադարեցնել ալկոհոլի օգտագործումը
  • ալկոհոլն օգտագործելը սկսել է վատ անդրադառնալ ձեր փոխհարաբերությունների կամ աշխատանքի վրա
  • երբ դուք ալկոհոլ չեք ընդունում, ձեզ մոտ ի հայտ են գալիս որոշ գանգատներ՝ դող, քրտնարտադրություն, տագնապ և փսխումներ:

Ալկոհոլի կրճատումը միշտ էլ օգտակար է

Եթե ալկոհոլը ձեզ համար դարձել է խնդիր, ապա ոգելից խմիչքները սահմանափակելով դուք կօգնեք ինքներդ ձեզ ձեր կյանքի տարբեր ոլորտներում:

Առողջություն և ինքնազգացողություն. Ալկոհոլի քանակների կրճատումը նշանակում է, որ ձեզ ավելի քիչ կանհանգստացնեն տագնապը կամ դեպրեսիան և դուք ինքստինքյան կնվազեցնեք ձեզ մոտ այնպիսի քրոնիկ հիվանդությունների առաջացման ռիսկը, ինչպիսիք հանդիսանում են քաղցկեղը, սրտային հիվանդությունները կամ լյարդի ցիռոզը: Ալկոհոլի սահմանափակումը կօգնի նաև, որ դուք ազատվեք ձեր ավելցուկային զանգվածներից (եթե գեր եք), լցվեք ներքին ուժերով և բարելավեք ձեր արտաքին տեսքը:

Փոխհարաբերություններ. ալկոհոլի չարաշահումը փչացնում է ընտանեկան, ընկերական և աշխատանքային փոխհարաբերությունները, դարձնում ձեզ «անտանելի» հակաճառող, թուլացնում ձեր սեռական հակումը: Վերջիվերջո, ալկոհոլին «տրվելով» դուք ձեր երեխաների համար դառնում եք վատ օրինակ: Ձեր ընդունած ալկոհոլի չափը կարգավորելով դուք հաստատապես կկրճատեք այս և մյուս անախորժությունները և կբարելավեք ձեր սոցիակալան կյանքը:

Ֆինանսներ. խմիչքի չարաշահումը ենթադրում է ծախսերի մեծացում: Խոսքը ոչ միայն ոգելից խմիչքներին հատկացվող գումարների մասին է, այլ այն միջոցների, որոնք ստիպված եք լինելու ուղղել ձեր առողջության վերականգնմանը, վնասված գույքի փոխհատուցմանը և ձեր անձնական և սոցիալական կյանքի այլ՝ «չնախատեսված» ոլորտներ: Ալկոհոլի չարաշահումը դադարեցնելով դուք կրճատում եք ձեր մասնակցությամբ դժբախտ պատահարների և ծանր քրոնիկ հիվանդությունների ռիսկը, ինչպես նաև պայմաններ եք ստեղծում ձեր աշխատանքային հաջողությունների և կարիերայի համար:

Ալկոհոլի քանակը նվազեցնելու հմտություններ

  • ուղեցույցներով առաջարկվող նորմաները հաշվի առնելով՝ սահմանեք ձեզ համար ալկոհոլի օգտագործման առավելագույն չափը և պահպանեք այն
  • հաշվեք ձեր օգտագործած ալկոհոլի «ստանդարտ» չափերի քանակը և հիշեք, որ ակումբներում և ռեստորաններում մատուցվող գավաթները կարող են պարունակել 1 ստանդարտ չափը գերազանցող ծավալներ
  • մինչև ալկոհոլ (գարեջուր) օգտագործելը ջուր խմեք
  • ալկոհոլն ընդունեք առանց շտապելու և դադարներով
  • ալկոհոլ օգտագործելուց առաջ և ընթացքում սնունդ ընդունեք
  • ավարտին հասցրեք ալկոհոլի ձեր «ստանդարտ» չափը և նոր անցեք հաջորդին, որ կարողանաք հետևել ձեր ընդունած ալկոհոլի քանակը
  • ալկոհոլի «ստանդարտ» չափերի միջև խմեք ոչ ալկոհոլային ըմպելիքներ, որ նվազեցնեք արյան մեջ ալկոհոլի խտությունը
  • ալկոհոլ ընդունած ժամանակ ակտիվ եղեք՝ պարեք, շարժվեք, այլ ոչ թե մնացեք նստած:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 19-05-2019