Ինսուլտ. կանխարգելում առողջ ապրելակերպի միջոցով

Ինսուլտ. կանխարգելում առողջ ապրելակերպի միջոցով

Ինսուլտը կանխարգելելու լավագույն ուղին առողջ սնունդ օգտագործելն է, կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքները, ծխախոտից և ալկոհոլի չարաշահումից հրաժարվելը։

Սննդակարգ

Անառողջ սննդակարգը հանդիսանում է ինսուլտի զարգացման հիմնական ռիսկի գործոնը։ Ճարպերով հարուստ մթերքները կարող են նպաստել անոթների պատի աթերոսկլերոտիկ վնասմանը և բերել գիրության, որն էլ իր հերթին համարվում է բարձր արյան ճնշման ռիսկի գործոն։

Հակառակ դրան, ինսուլտի կանխարգելման համար խորհուրդ է տրվում ճարպերից աղքատ և բջջանքով հարուստ սննդակարգ, ներառյալ թարմ բանջարեղեններն ու մրգերը (օրական 5 չափաբաժին), ինչպես նաև չթեփազրկված հացահատիկային մթերքները։ Դուք պետք է նաև սահմանափակեք կերակրի աղի օգտագործումը։ Եվ, իհարկե, պետք է հիշեք այն հանգամանքը, որ հագեցած ճարպերով հարուստ սննդակարգը կարող է բարձրացնել ձեր արյան խոլեսթերինի մակարդակը։

Հիշեք նաև, որ ձեր հավասարակշռված սննդակարգը պետք է ներառի չհագեցած ճարպերի քիչ քանակություն, որն իր հերթին կարող է նպաստել ձեր արյան խոլեսթերինի մակարդակի կարգավորմանը։

Վարժանքներ

Առողջ սննդակարգը կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքների հետ զուգակցելն մարմնի առողջ կշիռը պահպանելու լավագույն ուղին է։ Առողջ մարմնի կշիռը նվազեցնում է բարձր արյան ճնշման զարգացման հավանականությունը։

Ավելին, կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքները ամրապնդում են ձեր սիրտ-անոթային համակարգը՝ միաժամանակ նվազեցնելով ձեր արյան խոլեսթերինի մակարդակը և պահպանելով ձեր արյան ճնշումը առողջ միջակայքում։

Մարդկանց մեծ մասի համար խորհուրդ է տրվում շաբաթական երեք անգամ առնվազն մեկժամյա չափավորից մինչև ծանր ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը։

Եթե դուք գտնվում եք ինսուլտից հետո վերականգնման շրջանում, ապա ձեր բժշկի հետ միասին մշակեք ֆիզիկական ակտիվության ձեր անհատական օրագիրը։

Ծխախոտի օգտագործում

Ծխախոտը կրկնապատկում է ինսուլտի ռիսկը։ Պատճառը անոթների աթերոսկլերոտիկ ախտահարումն է, որն իր հերթին նպաստում է մակարդուկների առաջացմանը և զարկերակների խցանմանը։

Ալկոհոլ

Ալկոհոլի չարաշահումը՝ մեծ քանակների և հաճախակի օգտագործումը կարող է բերել բարձր արյան ճնշման և սրտի անկանոն աշխատանքի (շողացող առիթմիա)։ Այս երկու վիճակներն էլ համարվում են ինսուլտի զարգացման կարևոր ռիսկի գործոններ։

Ալկոհոլը համարվում է էներգետիկ խմիչք (հարուստ է կալորիաներով), ուստի կարող է նպաստել նաև մարմնի ավելցուկային կիլոգրամների ձեռքբերմանը։ Ալկոհոլի մեծ քանակների օգտագործումը ավելի քան 3 անգամ բարձրացնում է ինսուլտի հավանականությունը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021