Տհաճ կամ բացասական մտքեր. ինքնօգնություն

Տհաճ կամ բացասական մտքեր. ինքնօգնություն
Անգլերեն անվանումը՝ Negative or Unpleasant Thoughts Self-Help

Երբ դուք զգում եք տրամադրության անկում կամ ընկճված եք, ապա կարող եք նկատել, որ կենտրոնացել եք ձեր կյանքի միայն բացասական երևույթների և իրադարձությունների վրա:

Սա կարող է նշանակել, որ դուք լցված եք տհաճ կամ բացասական մտքերով կամ զգացումներով, որն ուղեկցվում է խիստ ինքնաքննադատությամբ: Նման դեպքերում բոլոր լավ մտքերն «անհետանում են», դառնում «երկրորդային» և ուղեղը պատվում է միայն տհաճ «կարևոր» մտքերով:

Ինչպե՞ս կարող եք հսկել բացասական մտքերը

Կան մի շարք մեթոդներ, որոնք կարող են ձեզ օգնել, որպեսզի դիմագրավեք և հաղթահարեք տհաճ մտքերը: Ահա դրանցից մի քանիսը:

  • Զրուցեք ձեր զգացումների մասին ձեր մոտիկ ընկերոջ կամ ընտանիքի անդամի հետ: Սեփական խնդիրների մասին մոտիկ մարդու հետ զրուցելը հաճախ օգնում է հասկանալու, որ դրանք այնքան էլ վատ չեն, որքան դուք եք կարծում:
  • Պահեք օրագիր և գրանցեք ձեր բոլոր մտքերն և զգացումները: Բոլոր, այլ ոչ թե՝ միայն բացասական:
  • Փորձեք դիմակայել բացասական մտքերը: Արդյոք դրանք ճի՞շտ են: Ի՞նչ դրական բաներ կարող են տեղի ունենալ:
  • Նպատակադրվեք այնպես, որ ցանկացած բացասական մտքին հակադրեք դրականը, տհաճին՝ հաճելին և անցանկալի զգացումներին՝ ցանկալիները:
  • Մտծեք ձեզ երջանկություն, ուրախություն կամ հաճույք պատճառող բաների մասին: Կանոնավոր կերպով ձեր դրական մտքերը դարձրեք իրականություն:
  • Անցեք առողջ սննդակարգին, դարձեք ֆիզիկապես ակտիվ և խուսափեք ալկոհոլի օգտագործումից:

Եթե, այնուամենայնիվ, տհաճ ու անցանկանալի մտքերը սկսել են գերիշխել և իրենց բացասական ազդեցությունը թողնել ձեր առօրյա կյանքի, աշխատանքի կամ այլ մարդկանց հետ փոխհարաբերությունների վրա, ապա այցելեք ձեր բժշկին կամ նրա խորհրդով՝ խորհրդատուին կամ հոգեկան առողջության մասնագետին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 23-03-2020