Տհաճ կամ բացասական մտքեր. ինքնօգնություն

Տհաճ կամ բացասական մտքեր. ինքնօգնություն

Երբ դուք զգում եք տրամադրության անկում կամ ընկճված եք, ապա կարող եք նկատել, որ կենտրոնացել եք ձեր կյանքի միայն բացասական երևույթների և իրադարձությունների վրա:

Սա կարող է նշանակել, որ դուք լցված եք տհաճ կամ բացասական մտքերով կամ զգացումներով, որն ուղեկցվում է խիստ ինքնաքննադատությամբ: Նման դեպքերում բոլոր լավ մտքերն «անհետանում են», դառնում «երկրորդային» և ուղեղը պատվում է միայն տհաճ «կարևոր» մտքերով:

Ինչպե՞ս կարող եք հսկել բացասական մտքերը

Կան մի շարք մեթոդներ, որոնք կարող են ձեզ օգնել, որպեսզի դիմագրավեք և հաղթահարեք տհաճ մտքերը: Ահա դրանցից մի քանիսը:

  • Զրուցեք ձեր զգացումների մասին ձեր մոտիկ ընկերոջ կամ ընտանիքի անդամի հետ: Սեփական խնդիրների մասին մոտիկ մարդու հետ զրուցելը հաճախ օգնում է հասկանալու, որ դրանք այնքան էլ վատ չեն, որքան դուք եք կարծում:
  • Պահեք օրագիր և գրանցեք ձեր բոլոր մտքերն և զգացումները: Բոլոր, այլ ոչ թե՝ միայն բացասական:
  • Փորձեք դիմակայել բացասական մտքերը: Արդյոք դրանք ճի՞շտ են: Ի՞նչ դրական բաներ կարող են տեղի ունենալ:
  • Նպատակադրվեք այնպես, որ ցանկացած բացասական մտքին հակադրեք դրականը, տհաճին՝ հաճելին և անցանկալի զգացումներին՝ ցանկալիները:
  • Մտծեք ձեզ երջանկություն, ուրախություն կամ հաճույք պատճառող բաների մասին: Կանոնավոր կերպով ձեր դրական մտքերը դարձրեք իրականություն:
  • Անցեք առողջ սննդակարգին, դարձեք ֆիզիկապես ակտիվ և խուսափեք ալկոհոլի օգտագործումից:

Եթե, այնուամենայնիվ, տհաճ ու անցանկանալի մտքերը սկսել են գերիշխել և իրենց բացասական ազդեցությունը թողնել ձեր առօրյա կյանքի, աշխատանքի կամ այլ մարդկանց հետ փոխհարաբերությունների վրա, ապա այցելեք ձեր բժշկին կամ նրա խորհրդով՝ խորհրդատուին կամ հոգեկան առողջության մասնագետին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021