Հակաբիոտիկների նկատմամբ ալերգիկ ռեակցիաներ

Հակաբիոտիկների նկատմամբ ալերգիկ ռեակցիաներ
Անգլերեն անվանումը՝ Antibiotic Allergies

Եթե դուք ունեք հակաբիոտիկների նկատմամբ ալերգիա, ապա ձեզ մոտ կարող են առաջանալ ցան, դեմքի այտուցվածություն կամ շնչարգելություն։

Ալերգիան կամ գերզգայունության ռեակցիան հակաբիոտիկների ամենահաճախ հանդիպող կողմնակի ազդեցություն է։ Միշտ տեղեկացրեք ձեր բժշկին, եթե նախկինում որևէ դեղից, այդ թվում՝ հակաբիոտիկներից ձեզ մոտ գրանցվել է որևէ տիպի ալերգիկ ռեակցիա։

Թեթև ալերգիկ ռեակցիան կարող է դրսևորվել միայն մաշկային ցանով։ Ծանր ալերգիկ ռեակցիան, որը հայտնի է որպես անաֆիլաքսիա, սովորաբար զարգանում է հակաբիոտիկն ընդունելուց հետո մոտ մեկ ժամվա ընթացքում և անհետաձգելի բուժօգնություն պահանջող վիճակ է։ Նման դեպքերում դուք պետք է անհապաղ զանգեք 1-03 և կանչեք շտապբուժօգնություն։

Անաֆիլաքսիայի ախտանիշներն են՝

  • դժվարացած կամ աղմկոտ շնչառություն
  • լեզվի այտուց
  • կոկորդի այտուց և նեղացում
  • խոսելու դժվարություններ, ձայնի խռպոտացում
  • խզզոց կամ հազ
  • գլխապտույտ կամ գիտակցության կորուստ
  • հաճախացած անոթազարկ (տախիկարդիա)
  • գունատություն և ընդհանուր թուլություն (հատկապես մանկահասակ երեխաների մոտ)։

Երբեմն ձեզ մոտ կարող է զարգանալ անաֆիլաքսիայից ավելի քիչ վտանգավոր վիճակ, օրինակ՝

Ժամանակակից ուղեցույցներով որպես անաֆիլաքսիայի հասցնող սուր ալերգիկ բուժման առաջին միջոց առաջարկվում է ադրենալինը։

Հակաբիոտիկներից ալերգիկ ռեակցիաների մեծ մասը պատճառվում է պենիցիլինով կամ պենիցիլինի շարքի դեղերով։ Ալերգիկ ռեակցիաներ առաջացնելու հակում ունեն նաև սուլֆոնամիդային խմբի հակաբիոտիկները։

Հակաբիոտիկ ստանալուց հետո առաջացող նողկանքի զգացումը և փսխումը սովորաբար հակաբիոտիկի կողմնակի ազդեցության, քան ալերգիկ ռեակցիայի նշան է։

Եթե որևէ հակաբիոտիկ ընդունելուց հետո ձեզ մոտ առաջանում է ալերգիկ ռեակցիա, բժիշկը կարող է ձեզ ուղեգրել ալերգոլոգի խորհրդատվության։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 30-05-2019