Ավելորդ անհանգստություն

Ավելորդ անհանգստություն

Այն, որ դուք անհանգստանում եք ձեր կյանքի կարևոր հարցերի կամ իրավիճակների համար, լրիվ բնական երևույթ է:

Սակայն, եթե զգում եք, որ սկսել եք անհանգստանալ ամեն փոքր կամ չնչին առիթով, ուրեմն ձեր «ավելորդ» կամ «լրացուցիչ» անհանգստությունը կարող է լինել որևէ խնդրի նշաններից մեկը (օրինակ՝ որևէ տագնապային խանգարման, երբ անհանգստությունը, լարվածությունը կամ վախը դառնում է առօրյա կյանքի մշտական ուղեկից և սկսում ազդել մարդու աշխատանքի, շփումների ու փոխհարաբերությունների, քնի, կենտրոնանալու և տարբեր գործեր կատարելու վրա։):

Փորձեք «դիմադրել» ձեր մտքերին՝ հանգիստ վիճակում մեկ անգամ ևս հիշելով ձեզ անհանգստություն պատճառած իրավիճակը և ինքներդ ձեզ տալով հետևյալ հարցերը՝

  • Արդյոք ես չե՞մ չափազանցեցնում կամ չափից դուրս մեծ կարևորություն տալիս:
  • Արդյոք ես չափից դուրս արագ չե՞մ եզրահանգումներ անում:
  • Արդյոք ես չափից դուրս շատ չե՞մ կենտրոնացել իմ կյանքի միայն վատ կամ բացասական կողմերի վրա:

Ինչպե՞ս հաղթահարել ավելորդ անհանգստությունը

Իրականում, ոչ ոք չի կարող կասկածել, որ դուք կյանքում ունեք որևէ խնդիր կամ անհանգստանալու առիթ ու պատճառ: Իսկ ո՞վ է դրանցից ազատված:

Նաև, բոլորիս կյանքում էլ անհանգստությունը և տագնապը կարևոր դեր են խաղում՝ օգնելով մեզ տարբեր խնդրահարույց և «կասկածելի» իրավիճակներում կանխազգալու հնարավոր վտանգը և պահպանելու մեր անվտանգությունը։ Բայց, արդյո՞ք մեր անհանգստությունները պետք է դարձնել մեր թիվ խնդիրը:

Փորձեք հաղթահարել ձեր ավելորդ անհանգստությունն ու լրացուցիչ լարվածությունը՝ հետևելով այս օգտակար խորհուրդներին:

  • Վերցրեք թուղթ ու գրիչ կամ նստեք համակարգչի առաջ և գրի առեք ձեր անհանգստությունը կամ խնդիրը:
  • Մտածեք, պրպտեք և դրա տակ գրեք բոլոր այն լուծումները, որոնք ձեր մտքով անցնում են: Քանակը կարևոր չէ՝ գրի առեք այն բոլոր մտքերը, որոնք ըստ ձեզ կլուծեն այդ խնդիրը:
  • Կենտրոնացեք դրականի վրա և մի՛ փորձեք դրանց խոչընդոտող պատճառներ «հորինել»:
  • Վերհիշեք, թե անցյալում ինչպե՞ս եք դուք որևէ խնդիր հաջողությամբ լուծել:
  • Հարցրեք ձեր ընկերոջը կամ ընտանիքի անդամին, թե ինչպե՞ս նրանք կհաղթահարեին այդ խնդիրը:
  • Խորհեք այն մասին, թե ի՞նչ խորհուրդ կտայիք ձեր ընկերոջը, եթե նրան ունենային նույն խնդիրը:

Եթե դուք գտնում եք, որ անհանգստությունը ազդում է ձեր կյանքի վրա, ապա կարող եք սովորել, թե ինչպե՞ս հետաձգել ձեր անհանգստությունը: Ձեր անհանգստության համար «նշանակեք» ժամ և տեղ: Երբ այդ անհանգստությունը ձեր «գլխից դուրս է ցատկում», մի՛ փորձեք տարվել դրանով և հետաձգեք մինչև ձեր նշանակած ժամը: Սա ձեզ կտա ինքնահսկողության զգացում:

Իմացե՛ք ավելին ձեր ներքին լարվածությունը հաղթահարելու մոտեցումների մասին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021