Գրադարան

Աչքերի լարվածություն. ինքնօգնություն

Աչքերի լարվածություն. ինքնօգնություն

Time Read 3 րոպե

Հաշվի առեք այս խորհուրդները՝ նվազեցնելու կամ կանխելու ձեր աչքերի լարվածությունը:

  • Հարմարեցրեք լուսավորությունը. հեռուստացույց դիտելիս ձեր աչքերի համար ավելի հեշտ կլինի, եթե սենյակը մեղմ լուսավորված լինի: Տպագիր նյութեր կարդալիս կամ մոտ աշխատանք կատարելիս փորձեք տեղադրել լույսի աղբյուրը ձեր ետևում և լույսն ուղղել ձեր էջի կամ խնդրի վրա: Եթե կարդում եք գրասեղանի մոտ, օգտագործեք ձեր առջև տեղադրված ստվերային լույս: Ստվերը թույլ չի տա, որ լույսն ուղիղ շողա ձեր աչքերի մեջ:
  • Ընդմիջումներ արեք. երբ կարդում եք կամ մոտ աշխատանք եք կատարում, հաճախակի ընդմիջումներ արեք և հանգստացրեք ձեր աչքերը՝ հեռու նայելով էջից, թվային էկրանից կամ ձեր գործից:
  • Սահմանափակեք էկրանի ժամանակը. սա հատկապես կարևոր է երեխաների համար, ովքեր կարող են չհասկանալ երկարատև դիտման, աչքերի լարվածության և աչքերը պարբերաբար հանգստացնելու անհրաժեշտության միջև:
  • Օգտագործեք արհեստական արցունք. արհեստական արցունքները կարող են օգնել կանխել և թեթևացնել աչքերի չորությունը: Օգտագործեք դրանք նույնիսկ այն ժամանակ, երբ ձեր աչքերը լավ են զգում, որ ձեր եղջերաթաղանթները լավ օծված լինեն և կանխեն ախտանիշների կրկնությունը: Ձեր ակնաբույժը կարող է առաջարկել, թե որ աչքի կաթիլները կարող են լավագույնս օգնել ձեզ: Խուսափեք կարմրությունը վերացնող աչքի կաթիլներից, քանի որ դրանք կարող են վատթարացնել չոր աչքի ախտանիշները: Աչքի կաթիլները, որոնք չեն պարունակում կոնսերվանտներ, կարող են օգտագործվել այնքան հաճախ, որքան անհրաժեշտ է: Եթե օգտագործում եք կոնսերվանտներ պարունակող աչքի կաթիլներ, կարող եք զգայունություն զարգացնել կոնսերվանտի նկատմամբ, եթե կաթիլներն օգտագործեք օրական ավելի քան չորս անգամ: Եթե դա տեղի ունենա, անցումը կոնսերվանտներ չունեցող աչքի կաթիլներին կարող է օգտակար լինել: Այնուամենայնիվ, մի՛ օգտագործեք դրանք օրական չորս անգամից ավելի:
  • Բարելավեք ձեր տարածքի օդի որակը. որոշ փոփոխություններ, որոնք կարող են օգնել կանխել աչքերի չորությունը, ներառում են խոնավացուցիչի օգտագործումը, թերմոստատի կարգավորումը՝ փչող օդը նվազեցնելու և ծխից խուսափելու համար: Եթե ծխում եք, մտածեք այն թողնելու մասին: Աթոռը մեկ այլ տարածք տեղափոխելը կարող է օգնել նվազեցնելու չոր շարժվող օդի քանակը ձեր աչքերի և դեմքի վրա:
  • Ընտրեք ճիշտ ակնոցներ. եթե ձեզ անհրաժեշտ են ակնոցներ կամ կոնտակտային լինզաներ, որոնց միջոցով աշխատելու եք համակարգչի հետ, մտածեք հատուկ համակարգչային աշխատանքի համար նախատեսված ներդիրների մասին: Հարցրեք ձեր օկուլիստին ոսպնյակների ծածկույթների և երանգների մասին, որոնք նույնպես կարող են օգնել:

Համակարգչով աշխատելու հմտություններ

Համակարգչով գործ անելն աչքի գերլարման ընդհանուր պատճառ է: Եթե աշխատում եք գրասեղանի մոտ և օգտվում եք համակարգչից, ինքնօգնության այս քայլերը կարող են օգնել ձեր աչքերի լարվածությունը թուլացնելուն:

  • Հաճախ թարթեք՝ ձեր աչքերը թարմացնելու համար. շատերը համակարգչով աշխատելիս սովորականից քիչ են թարթում, ինչը կարող է նպաստել աչքերի չորացմանը: Թարթելուց արցունքներ են առաջանում, որոնք խոնավեցնում և թարմացնում են ձեր աչքերը: Փորձեք սովորություն դարձնել մոնիտորին նայելիս ավելի հաճախ թարթելը:
  • Աչքերին ընդմիջումներ տվեք. ողջ օրվա ընթացքում ձեր աչքերին հանգիստ տվեք՝ հայացքը հեռացնելով ձեր մոնիտորից: Փորձեք 20-20-20 կանոնը. Ամեն 20 րոպեն մեկ նայեք 20 ոտնաչափ (մոտ 6 մետր) հեռավորության վրա գտնվող ինչ-որ բանի առնվազն 20 վայրկյան:
  • Ստուգեք լուսավորությունը և նվազեցրեք փայլը. պայծառ լուսավորությունը և չափազանց մեծ փայլը կարող են լարել ձեր աչքերը և դժվարացնել մոնիտորի վրա առարկաներ տեսնելը: Ամենավատ խնդիրները հիմնականում ծագում են ձեր վերևում կամ հետևում գտնվող աղբյուրներից, ներառյալ լյումինեսցենտային լուսավորությունը և արևի լույսը: Մտածեք վերին լույսերի մի մասը կամ բոլորը անջատելու մասին: Եթե ձեզ լույս է պետք գրելու կամ կարդալու համար, օգտագործեք կարգավորվող գրասեղանի լամպ: Փակեք շերտավարագույրները կամ վարագույրները և խուսափեք տեղադրել ձեր մոնիտորը անմիջապես պատուհանի կամ սպիտակ պատի դիմաց: Փայլուն էկրանի վրա տեղադրեք հակափայլ ծածկույթ:
  • Կարգավորեք ձեր մոնիտորը. տեղադրեք ձեր մոնիտորն անմիջապես ձեր առջև՝ ձեռքի երկարությամբ, այնպես, որ էկրանի վերին մասը լինի աչքերի մակարդակին կամ քիչ ցածր: Օգտակար կարող է լինել նաև այնպիսի աթոռի վրա նստելը, որի դիրքը կամ բարձրությունը կարող եք հարմարեցնել:
  • Օգտագործեք փաստաթուղթը պահող հարմարանք. եթե համակարգչով աշխատելիս պետք է հղում կատարել տպագիր նյութին, տեղադրեք այն հատուկ հարմարանքի վրա: Որոշ կրիչներ նախատեսված են ստեղնաշարի և մոնիտորի միջև տեղադրելու համար. մյուսները տեղադրվում են կողքի վրա: Գտեք մեկը, որը կարծում եք ամենահարմարն է ձեզ համար: Նպատակն է նվազեցնել ձեր աչքերի հաճախակի հարմարեցումները և ձեր պարանոցի ու գլխի շարժումները:
  • Հարմարեցրեք ձեր էկրանի կարգավորումները. մեծացրեք տառաչափը՝ տեքստն ավելի հեշտ կարդալու համար: Եվ կարգավորեք էկրանի կոնտրաստն ու պայծառությունը աչքերը չլարող և հարմար մակարդակների վրա:

Այլընտրանքային բժշկություն

Աչքի լարվածության որոշ ախտանշանները կարող են թեթևանալ բնական արտադրանքներով, ինչպիսիք են ձկան յուղի օմեգա-3 ճարպաթթուները, սակայն անհրաժեշտ է լրացուցիչ հետազոտություններ: Խոսեք ձեր ակնաբույժի հետ, եթե մտածում եք հավելումների մասին, որոնք կօգնեն ձեր ախտանիշների մեղմացմանը:

Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 21-04-2023 վերանայվել է՝ 07-11-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով