Մեդիտացիա

Մեդիտացիա

Մեդիտացիան հին արևելյան մեթոդ է, որն արևմտյան երկրներում դարձել է խիստ հանրաճանաչ որպես հոգեպես հանգստանալու և ուղեղի վրա կենտրոնանալու գործիք։

Ծանոթացեք նաև այս հոդվածի հետ ուղղակիորեն կապված այլ նյութերի հետ:

Մեդիտացիան կարող է օգնել ձեր առօրյա կյանքում, որպեսզի նվազեցնեք սթրեսը և բարելավեք ընդհանուր ինքնազգացողությունը։

Ի՞նչ է մեդիտացիան

Մեդիտացիան «միտք-մարմին» կամ ռելաքսացիոն թերապիայի մեթոդ է։

Մեդիտացիայի ընթացքում դուք ձեր միտքը կենտրոնացնում եք ինչ-որ բանի վրա, օրինակ՝ շնչառություն, ձայներ, մարմնի շարժումներ, զգացողություններ կամ «մանտրա» («չանտ»)։

Սա օգնում է, որպեսզի լարված կամ անհանգիստ ու տագնապած վիճակում ձեր ուղեղը մնա կենտրոնացած և խաղաղված՝ «հեռանալով» ձեզ անհանգստացնող մտքերից, ներքին հակասություններից կամ մտատանջություններից։

Որո՞նք են մեդիտացիայի առողջական օգուտները

Մեդիտացիան օգտակար է ինչպես ֆիզիկական, այնպես էլ հոգեկան առողջության համար։ Այն կարող է օգնել, որպեսզի մեղմացնեք բազմաթիվ առողջական խնդիրների ախտանիշներ, այդ թվում՝

Մեդիտացիան կարող է նաև օգտակար լինել հոգեկան առողջության ոլորտում՝ օգնելով, որ՝

Ինչպե՞ս մեդիտացվել

Այսօր ինտերնետում կամ գրականության մեջ կարող եք հանդիպել մեդիտացիայի բազմաթիվ մեթոդների, սակայն դրանց բոլորի հիմնական գաղափարը նույնն է։

  • Գտեք հանգիստ ու հարմար մի վայր, որտեղ ձեզ խանգարող չկա կամ դուք չեք կարող հեշտությամբ ձեզ ուշադրությունը շեղել այլ բաների վրա։
  • Նստեք կամ պառկեք հարմարավետ դիրքում, օրինակ՝ նստեք բազկաթոռին կամ պառկեք փափուկ հատակին։
  • Փակեք ձեր աչքերը։
  • Կենտրոնացրեք ձեր ուշադրությունը կոնկրետ մեկ բանի վրա, օրինակ՝ շնչառություն, ձեր շուրջբոլորն առկա ձայներ կամ որևէ կոնկրետ առարկա։

Լավագույն արդյունքներ ստանալու համար անհրաժեշտ է մեդիտացիայով զբաղվել կանոնավոր կերպով, հատկապես, երբ այն դառնում է սովորույթ։

Մեդիտացիան ամրապնդելու խորհուրդներ

Մեդիտացիան կարող է կատարվել ցանկացած վայրում։ Այն ձեզնից շատ ժամանակ չի խլում։ Փորձեք օրական 1-2 րոպեից՝ շաբաթների և ամիսների ընթացքում աստիճանաբար երկարացնելով տևողությունը և հասցնելով 15-20 րոպե։ Կարևորն այն է, որ դուք ամեն օր կրկնեք ձեր մեդիտացիան։

Եթե դժվարությունների եք հանդիպում, կարող եք՝

  • մասնակցել մեդիտացիայի ծրագրերին ու դասընթացներին
  • օգտագործել մեդիտացիայի DVD կամ YouTube-ային հոլովակ
  • օգտվել բջջային հավելվածներից:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021