Գլխի թեփոտում. ինքնօգնություն

Գլխի թեփոտում. ինքնօգնություն

Դուք ինքներդ կարող եք ձեռնարկել որոշ քայլեր, որ նվազեցնեք գլխի թեփոտում զարգանալու ռիսկը կամ վերահսկեք առկա թեփոտումը:

  • Սովորեք կառավարել սթրեսը. հուզական լարվածությունն ազդում է ընդհանուր առողջության վրա և անձին դարձնում «խոցելի» բազմաթիվ հիվանդությունների և առողջական վիճակների նկատմամբ: Սթրեսը կարող է նպաստել թեփոտման առաջացմանը կամ վատթարացնել առկա թեփոտումը
  • Անցե՛ք առողջ սննդակարգի. բավարար ցինկ, վիտամին B և ճարպերի որոշ տեսակներ ապահովող սննդակարգը կարող է կանխարգելել գլխի թեփոտումը:
  • Հաճախակի լվացե՛ք գլուխը. եթե գլխամաշկը ճարպոտ է, ամեն օր գլուխը լվանալը կարող է օգնել թեփոտման կանխարգելմանը: Ընտրեք ձեր գլխամաշկին և մազերին համապատասխան շամպուն: Նուրբ մերսեք գլխամաշկը, որպեսզի ազատեք մանր թեփուկներից: Վերջում լիարժեք պարզաջրեք գլուխը:
  • Քիչ արև «տեսեք». արևի ճառագայթները կարող են օգնել գլխի թեփոտման կանխարգելմանը: Սակայն ուլտրամանուշակագույն ճառագայթները վնասում են մաշկը և բարձրացնում մաշկի քաղցկեղի ռիսկը: Ուստի, խոսքը ոչ թե արևարյուք (загар) ստանալու, այլ օրական ոչ ավելի, քան մի քանի րոպե դրսում արևի տակ մնալու մասին է՝ պաշտպանելով դեմքի մաշկը և աչքերը:
  • Սահմանափակե՛ք գլխի մազերի ոճային արտադրանքների օգտագործումը. դրանք կարող են կուտակվել գլխամաշկի և մազերի վրա՝ դրանք դարձնելով ավելի ճարպոտ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 26-05-2021