Առողջ ապրելակերպ

Ցուցադրել ըստ բաժինների | | | | | | | | | | | | |

Այս բաժնում առկա է 25 գրառում

Առողջ ապրելակերպ

Գիրությունը և վարժանքները

Եթե դուք գեր եք և ցանկանում եք «թեթևացնել» ձեր մարմինը, կարևոր է, որպեսզի առողջ սննդակարգը համատեղեք կանոնավոր ֆիզիկական ակտիվության հետ։

Obesity And Exercise

Ի՞նչ է խոլեսթերինը

Խոլեսթերինը կամ խոլեսթերոլը ճարպային նյութ է, որն արտադրվում է ձեր օրգանիզմում և ստացվում սննդի հետ միասին:

Cholesterol Vessel

Ինչպե՞ս սննդակարգում կրճատել շաքարը

Դուք կարող եք քչացնել սննդով ընդունվող շաքարները՝ ձեր սննդակարգում պակասեցնելով քաղցրեցված սննդամթերքների և ըմպելիքների քանակները։

How To Cut Down On Sugar

Կերակրի աղ

Կերակրի աղի մեծ քանակները կարող են բարձրացնել ձեր արյան ճնշումը, որն իր հերթին մեծացում է առողջական լուրջ խնդիրների հավանականությունը։

Table Salt

Ձեռքերի լվացում

Ձեռքերը մեր մարմնի ամենաօգտագործվող մասն են և օրվա ընթացքում դրանց մակերեսին կուտակվում են միլիոնավոր տարատեսակ բակտերիաներ (միկրոբներ)։

Handwashing

Ակտիվ դառնալու հմտությունները

Լսել եք երևի. ֆիզիկապես ակտիվ լինելը ծանր և ոչ բոլորին հասանելի բան է։ Սա պարզապես հեքիաթ է։

Physical Activity

Բջջանքով հարուստ սնունդ և դիետա

Բջջանք հայտնաբերվում է տարբեր բուսական սննդամթերքներում՝ բանջարեղեններ, մրգեր, լիարժեք հացահատիկներ, լոբազգիներ, ընկույցներ, սերմեր և այլն:

High Fibre Diet

Ի՞նչ է առողջ զարկերակային ճնշումը

Սրտի կծկման ժամանակ արյան դեպի անոթներ արտամղվելու պահին ձեր զարկերակային ճնշումն ամենաբարձն է, հետո սկսում է աստիճանաբար նվազել։

Healthy Blood Pressure

Մարմնի կշռի կարգավորման ուղեցույց

Եթե դուք ունեք մարմնի հավելյալ զանգված կամ գեր եք, ձեր ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելը կունենա առողջական կարևոր օգուտներ։

Exercising

Ինչպես կառավարել ալկոհոլի օգտագործումը

Հստակ գիտակցելով, թե ինչպես կարելի է ալկոհոլը դարձնել անվտանգ և ձեր իսկ նկատմամբ ստանձնելով որոշ պարտականություններ, դուք կարող եք ապահովել ձեր փոխարաբերությունների և ձեր ֆինանսական միջոցների լավագույն համադրությունը:

Alcohol Drinking

Անվտանգ սեռական հարաբերություն

Բազմաթիվ մարդիկ, հատկապես երիտասարդները ենթարկվում են սեռավարակներով վարակվելու վտանգին` առաջին հերթին պատահական սեռական հարաբերության հետևանքով:

Safe Sex

Վիտամիններ և միներալներ

Վիտամիններն ու միներալները հանդիսանում են կենսականորեն կարևոր և անփոխարինելի սննդանյութեր։

Vitamins

Առողջ քնի 10 հմտությունները

Եթե դուք գիշերային քնի խնդիրներ ունեք՝ չեք կարողանում քուն մտնել կամ ձեր քունը կարճ է տևում, փորձեք այս հնարքները:

Good Sleep

Առողջ քնի սովորույթներ

Այսօր մեր կյանքը դարձել է եռուզեռով և սթրեսներով լի, և եթե մենք մեր օրը չենք ավարտում բավարար քնով, ապա հաջորդ առավոտյան դառնում ենք անտրամադիր, քնկոտ, օրը դեռ չսկսված՝ հոգնած և որևէ կարևոր գործ անելուն չտրամադրված:

Healthy Sleep

Քուն

Երբ դուք հասնեք ձեր 80 տարեկանին, ձեր կյանքի ընթացքում քնած ժամերի ընդհանուր տևողությունը կկազմի... մոտ 28 տարի:

Sleep

Մարմնի կշռի կորուստ և դիետա

Մարդկանց մեծ մասը, այդ թվում՝ Հայաստանում, առնվազն մի քանի կիլոգրամ նիհարելու կարիք ունեն։

Weist Measure

ՄԶԳ և իրանի շրջանագիծ

Գրեթե բոլոր երկրներում, այդ թվում Հայաստանում չափահաս մարդկանց կեսից ավելին ունի մարմնի ավելցուկային զանգված կամ գեր են։

Bmi And Waist

Ինչպես նվազեցնել խոլեսթերինը

Եթե ցանկանում եք նվազեցնել արյան խոլեսթերինի մակարդակը, անցեք առողջ սննդակարգի և եղեք ֆիզիկապես ակտիվ։

Fruits And Vegetables

Բալանսավորված սննդակարգ

Բալանսավորված սննդակարգը համարվում է առողջ սննդակարգի հիմքը։ Այն առողջարար է և պարունակում է մեր օրգանիզմի նորմալ գործունեության համար անհրաժեշտ բոլոր սննդանյութերը։

Balanced Diet

Ծխախոտից հրաժարվելու հմտություններ

Ծխելը դադարեցնելը բազմաթիվ ծխող մարդկանց համար թվում է անիրականանալի, թեև դա այնքան էլ բարդ բան չէ, որքան կարող է թվալ առաջին հայացքից:

Quit Smoking