Skip to main content

Ինքնօգնություն - Բրուքսիզմ

Ինքնօգնության այս քայլերը կարող են կանխարգելել ատամների կրճտոցը կամ օգնել դրա բուժմանը:

  • Կրճատեք սթրեսը. երաժշտություն լսելը, տաք լոգանք ընդունելը կամ ֆիզիկական վարժանքներ անելը կարող են օգնել ձեզ, որ թուլացնեք ձեր մտքերը և նվազեցնեք բրուքսիզմի զարգացման ռիսկը:
  • Խուսափեք երեկոյան խթանող նյութեր օգտագործելուց. ընթրիքից հետո մի խմեք կոֆեին պարունակող սուրճ կամ կոֆեին պարունակող թեյ, իսկ երեկոյան ժամերին խուսափեք ալկոհոլից, քանի որ կոֆեինը և ալկոհոլը կարող են խորացնել ատամների կրճտոցը:
  • Կիրառեք լավ քնի սովորույթներ. լավ գիշերային քունը, որը կարող է ներառել քնի հետ կապված խնդիրների բուժումը, կարող է օգնել ատամների կրճտոցի մեղմացմանը:
  • Խոսեք ձեր քնի զուգընկերոջ հետ. եթե ​​ունեք զուգընկեր, որի հետ անցկացնում եք գիշերային քունը, խնդրեք նրան տեղեկացնել ձեր քնած ժամանակ հնչող ցանկացած աղմուկի կամ ատամների սեղմման մասին, որ կարողանաք այդ մասին հայտնել ձեր ատամնաբույժին կամ բժշկին:
  • Նախատեսեք կանոնավոր ատամնաբուժական քննություններ. բրուքսիզմը բացահայտելու լավագույն միջոցը բերանի խոռոչի և ատամների կանոնավոր ստուգումներն են: Ձեր ատամնաբույժը կարող է նկատել բրուքսիզմի նշանները կանոնավոր հանդիպումների և զննումների ժամանակ:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 07-08-2023
Վերջին վերանայում՝ 06-04-2024