Ամենօրյա քրոնիկ գլխացավեր. կանխարգելում

Ամենօրյա քրոնիկ գլխացավեր. կանխարգելում

Ինքներդ ձեր մասին հոգ տանելը կարող է օգնել ամենօրյա քրոնիկ գլխացավերի մեղմացմանը:

  • Խուսափե՛ք գլխացավերի նպաստող գործոններից. վարեք «գլխացավի օրագիր», որը կօգնի հասկանալու, թե ինչ իրավիճակներում են ձեզ մոտ առաջանում գլխացավեր, որոնցից խուսափելով կկրճատեք դրանց հաճախականությունը: Ներառեք մանրամասներ գլխացավի յուրաքանչյուր դրվագի մասին, օրինակ՝ երբ է սկսվել, ինչ էիք անում այդ ժամանակ, որ ժամին է սկսվել և ինչքան է տևել:
  • Խուսափե՛ք դեղերի գերօգտագործումից. շաբաթական ավելի քան երկու անգամ գլխացավի դեղեր ընդունելը (այդ թվում՝ առանց դեղատոմսի վաճառվող) կարող է բարձրացնել ձեր գլխացավերի ուժգնությունը և հաճախականությունը: Խորհրդակցեք բժշկի հետ, թե ինչպես «ազատել» ձեզ դեղերից, քանի որ դրանք կարող են թողնել լուրջ կողմնակի ազդեցություններ, հատկապես, եթե ընդունվում են ոչ պատշաճ ձևով:
  • Ստացե՛ք բավարար քուն. չափահաս մարդիկ ունեն միջինը 7-8 ժամյա գիշերային քնի կարիք: Փորձեք ամրապնդել առողջ քնի սովորույթ՝ անկողին մտնելով և արթնանալով յուրաքանչյուր օր նույն ժամերին: Զրուցեք բժշկի հետ, եթե ունեք որևէ քնի խանգարում, օրինակ՝ խռմփոց:
  • Բաց մի՛ թողեք ձեր ճաշերը. ստացեք առողջ սնունդ օրվա նույն ժամերին: Խուսափեք այնպիսի մթերքներից կամ ըմպելիքներից, որոնք պարունակում են կոֆեին, քանի որ վերջինս կարող է նպաստել գլխացավերի առաջացանը: Եթե գեր եք, ազատվե՛ք ավելորդ կիլոգրամներից:
  • Կանոնավոր վարժանքնե՛ր արեք. կանոնավոր աերոբիկ ֆիզիկական ակտիվությունը կարող է բարելավել ձեր մարմնական և հոգեկան բարվոքությունը և նվազեցնել ներքին լարվածությունը: Եթե բժիշկը չի առարկում, ընտրեք ձեր նախընտրելի տեսակները՝ քայլք, լող կամ հեծանվավարում: Վնասվածքներից խուսափելու համար սկսե՛ք աստիճանաբար:
  • Կրճատե՛ք սթեսը. սթրեսը համարվում է քրոնիկ գլխացավերի տարածված նպաստող գործոն: Դարձրեք ձեր օրը կազմակերպված: Պարզացրեք ձեր օրակարգը: Նախապես պլանավորեք: Մնացեք դրական և լավատես: Փորձեք սթրեսը կրճատող միջոցներ, օրինակ՝ յոգա, թայ-չի կամ բժշկի նշանակմամբ՝ որոշ դեղեր:
  • Կրճատե՛ք կոֆեինի օգտագործումը. թեև գլխացավի որոշ դեղեր պարունակում են կոֆեին, քանի որ վերջինս կարող է օգնել գլխացավի թուլացմանը, կոֆեինը կարող է նաև խորացնել գլխացավերը: Փորձեք ձեր սննակարգից հանել կամ նվազեցնել կոֆեինը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 30-03-2021