Ամենօրյա քրոնիկ գլխացավեր. ինքնօգնություն

Ամենօրյա քրոնիկ գլխացավեր. ինքնօգնություն

Ամենօրյա քրոնիկ գլխացավերը կարող են բացասաբար ազդել ձեր աշխատանքի, փոխհարաբերությունների և կյանքի որակի վրա:

Ձեզ ենք ներկայացնում որոշ խորհուրդներ, որոնք կարող են օգնել այս խնդիրների դիմակայմանը:

  • Վերցրե՛ք հսկողությունը ձեզ վրա. վերգտեք ձեր ուժերը՝ ապրելու լիարժեք և երջանիկ կյանքով: Զրուցեք բժշկի հետ և միասին մշակեք բուժման այնպիսի պլան, որն առավել արդյունավետ կլինի ձեր դեպքում: Հոգ տարեք ձեր մասին և թույլ մի տվեք, որ գլխացավերը թելադրեն ձեր առօրյան: Զբաղվեք այնպիսի գործերով, որոք բարձրացնում են ձեր հոգեկան ներուժը:
  • Դարձրե՛ք ձեր միջավայրն աջակցող. մի ակնկալեք, որ ձեր ընկերներն ու սիրելիները հստակ պատկերացնում են, թե ինչն է ձեր գլխացավերի մեղմացման կամ կանխարգելման համար լավ և ինչը՝ վատ: Տեղկացրեք նրանց, թե ինչի կարիք ունեք, հատնեք, եթե ձեր առանձնանալու ժամն է կամ խնդրեք, որ քիչ ուշադրություն դարձնեն ձեր գլխացավերի վրա:
  • Որոնե՛ք օժանդակող խմբեր. ձեզ համար գուցե օգտակար լինի զրուցել այնպիսի մարդկանց հետ, ովքեր ձեր պես ունեն անհանգստացնող գլխացավեր:
  • Ըստ անհրաժեշտության դիմե՛ք խորհրդատվության. խորհրդատուն կամ հոգեթերապևտը կարող են օգնել ձեր գլխացավերի և սթրեսի արդյունավետ կառավարմանը: Նրանք կարող են նաև օգնել, որ ճիշտ ընկալեք ձեր գլխացավերի հոգեբանական ազդեցությունները: Կան տվյալներ այն մասին, որ կոգնիտիվ վարքաբանական թերապիան կարող է կրճատել գլխացավերի հաճախականությունը և ուժգնությունը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 30-03-2021