Գրադարան

Հարթաթաթություն. ինքնօգնություն

Հարթաթաթություն. ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Եթե հարթաթաթությունը ձեզ թույլ ցավ է պատճառում, կարող եք փորձել հետևյալ խորհուրդները:

  • Հանգիստ. խուսափեք այնպիսի գործողություններից, որոնք ավելի են խորացնում հարթ ոտնաթաթերի հետ կապված ախտանիշները: Զբաղվեք ցածր ազդեցություն ունեցող վարժանքներով, ինչպիսիք են քայլքը, հեծանիվ վարելը կամ լողալը և խուսափեք ցատկելուց և վազելուց:
  • Սուպինատորներ. ոտնաթաթի կամարն օժանդակող հարմարանքները կարող են բարելավել ձեր հարմարավետությունը և օգնել ցավերի կանխարգելմանը:
  • Դեղամիջոցներ. սովորական ցավազրկողները, ինչպես օրինակ՝ Իբուպրոֆենը (Ադվիլ, Մոտրին IB և այլն) և Նապրոքսեն նատրիումը (Ալեվե) կարող են օգնել անհանգստացնող ցավերի դեպքում:
  • Քաշի կորուստ. ավելցուկային քաշից ազատվելը կարող է նվազեցնել ոտնաթաթերի ծանրաբեռնվածությունը:
Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 28-11-2023 վերանայվել է՝ 28-11-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով