Բերանի տհաճ հոտ. ինքնօգնություն

Բերանի տհաճ հոտ. ինքնօգնություն

Բերանի տհաճ հոտը կրճատելու կամ կանխարգելելու համար փորձեք հետևյալ պարզ միջոցառումները:

  • Սնվելուց հետո խոզանակով մաքրե՛ք ատամները. աշխատավայրում պահեք ատամի խոզանակ, որ օգտագործեք ընդմիջմանը սնունդ ընդունելուց հետո: Օրական առնվազն երկու անգամ, հատկապես՝ ճաշելուց հետո խոզանակով մաքրեք ատամները ֆտոր պարունակող մածուկով: Հակաբակտերիալ ազդեցությամբ ատամի մածուկները կարող են օգնել տհաճ հոտով շնչառության կրճատմանը:
  • Օրական առնվազն մեկ անգամ ատամնաթելով մաքրեք ատամնաճեղքերը. սա օգնում է սննդի մնացուկների և ատամնափառի հեռացմանը, ուստի՝ կրճատում տհաճ հոտը:
  • Խոզանակով մաքրե՛ք նաև լեզուն. լեզուն հանդիսանում է բակտերիաների կենսագործունեության վայր, ուստի լեզվի մաքրումը խոզանակով կարող է օգնել տհաճ հոտի մեղմացմանը: Եթե լեզվի վրա առկա է փառ, որը վկայում է բակտերիաների գերաճի մասին (օրինակ, ծխողների մոտ կամ բերանի լորձաթաղանթի չորության պայմաններում), կարող է օգնել հատուկ գործիքով լեզվի նուրբ քերումը:
  • Մաքրե՛ք ատամնապրոթեզները. եթե կրում եք պրոթեզներ, օրական առնվազն մեկ անգամ լավ լվացեք դրանք:
  • Խուսափե՛ք բերանի չորությունից. բերանի խոռոչը մշտապես խոնավ պահելու համար խուսափեք ծխախոտի օգտագործումից և խմեք առատ հեղուկներ, սակայն ոչ՝ սուրճ, ըմպելիքներ կամ ալկոհոլ, որոնք կարող են էլ ավելի չորացնել բերանն ու լեզուն: Փորձեք շաքար չպարունակող մաստակ, որը խթանում է թքարտադրությունը: Քրոնիկ բերանի չորության դեպքում բժիշկը կարող է նշանակել արհեստական թքի պատրաստուկներ կամ թքարտադրությունը խթանող այլ միջոցներ:
  • Հարմարեցրե՛ք սննադակարգը. խուսափեք սոխ կամ սխտոր պարունակող սննդամթերքներից, որոնք իրենք կարող են դառնալ տհաճ հոտով շնչառության պատճառ: Նույն կերպ, քաղցրահամ սննդամթերքների չարաշահումը նույնպես կապված է տհաճ հոտի հարուցման հետ:
  • Պարբերաբար փոխե՛ք ատամի խոզանակը. 3-5 ամիսը մեկ գնեք նոր ատամի խոզանակ և ընտրեք փափուկ տեսակներ:
  • Պարբերաբար այցելե՛ք ատամնաբույժին և ստուգե՛ք բերանի խոռոչի առողջությունը. նույնիսկ եթե որևէ խնդիր չունեք, տարեկան առնվազն 2 անգամ այցելեք ատամնաբույժին և անցնեք կանխարգելիչ զննում:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 10-11-2021