Գրադարան

Մկանի ջղաձգում. կանխարգելում

Մկանի ջղաձգում. կանխարգելում

Time Read 1 րոպե

Այս քայլերը կարող են օգնել մկանային ջղաձգումների կանխարգելմանը:

  • Ամեն օր շատ հեղուկներ խմեք. լավ աշխատելու՝ պատշաճ կծկվելու և թուլանալու համար մկանները պահանջում են բավարար չափի հեղուկներ: Որևէ ֆիզիկական գործ կամ վարժանք կատարելիս, պարբերաբար խմեք հեղուկներ: Շարունակեք խմել ջուր կամ կոֆեին կամ ալկոհոլ չպարունակող այլ հեղուկներ ֆիզիկական գործունեությունից հետո:
  • Ձգեք և «տաքացրեք» ձեր մկանները․ կատարեք նախավարաժանք մինչև որևէ լարված ֆիզիկական գործ կատարելը կամ որևէ մկան մարզելը: Գիշերները ոտքերի ջղաձգումներից (ցնցումներից) խուսափելու համար քնելուց առաջ նույնպես թույլ ձգեք ձեր մկանները: Թեթև վարժությունները, ինչպես օրինակ՝ քնելուց առաջ անշարժ հեծանիվ վարելը կամ երեկոյան զբոսանքը նույնպես կարող են օգնել կանխել քնած ժամանակ ջղաձգումների առաջացումը:

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 09-01-2024 վերանայվել է՝ 10-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով