Գրադարան

Մկանի ջղաձգում. ինքնօգնություն

Մկանի ջղաձգում. ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Եթե ունեք մկանային ջղաձգում կամ սպազմ, այս միջոցառումները կարող են օգնել:

  • Ձգում և մերսում. ձգեք ջղաձգված մկանը և նրբորեն շփեք այն։ Սրունքի ետնամասի (ձկնամկանի) ջղաձգման դեպքում ոտքը ուղիղ պահեք՝ այդ ընթացքում ոտնաթաթի վերին մասը քաշելով ջղաձգված կողմից դեպի ձեր դեմքը: Փորձեք նաև կանգնել ձեր ջղաձգված ոտքի վրա և ոտնաթաթն ամուր սեղմել ներքև: Սա նաև օգնում է, եթե ջղաձգվել է ձեր ազդրի հետին շրջանը: Ազդրի առաջային մասի ջղաձգման դեպքում փորձեք նույն ոտքի ոտնաթաթը ետ քաշել դեպի ձեր հետույքը: Բռնվեք աթոռից՝ ձեզ կայուն դիրք ապահովելու համար:
  • Տեղային տաք կամ սառը միջոցներ․ օգտագործեք տաք սրբիչ կամ ջեռակ ձգված կամ լարված մկանների վրա: Գոլ լոգանք ընդունելը կամ տաք ցնցուղի հոսքը ջղաձգված մկանների վրա ուղղելը նույնպես կարող է օգնել: Ցավոտ մկաններին սառույց քսելը նույնպես կարող է թեթևացնել ցավը:

Այլընտրանքային բժշկություն

Վիտամին B կոմպլեքսի և այլ վիտամինների ընդունումը կարող է օգնել ոտքերի ջղաձգումների կառավարմանը: Խոսեք ձեր բժշկի հետ այն մասին, թե ինչ օգտագործել:

Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 09-01-2024 վերանայվել է՝ 10-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով