Գրադարան

Մկանի ձգվածություն. կանխարգելում

Մկանի ձգվածություն. կանխարգելում

Time Read 1 րոպե

Ձգող և ամրապնդող բնույթի ֆիզիկական վարժանքները, որպես ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստվածության ծրագրի մաս, կարող են օգնել, որ նվազագույնի հասցի մկանների ձգվածության ռիսկը:

Փորձեք լինել լավ մարզավիճակում՝ ձեր մարզաձևով զբաղվելու համար, այլ ոչ զբաղվեք ձեր մարզաձևով, որ ձեռք բերեք լավ մարզավիճակ: Սա նշանակում է, որ պետք չէ ձգտել անել ավելին, քան ձեր մարմինն ի վիճակի է:

Նաև, որևէ ծանր ֆիզիկական գործ կամ վարժանք կատարելուց առաջ արժե նախապատրաստվել դրան՝ նախավարժանքներով «տաքացնելով» ձեր մկանները:

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 09-01-2024 վերանայվել է՝ 09-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով