Գրադարան

Աքիլեսյան ջլի տենդինիտ․ ինքնօգնություն

Աքիլեսյան ջլի տենդինիտ․ ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Ինքնօգնության մոտեցումները կարող են ներառել հետևյալ քայլերը, որոնք հաճախ նշվում են անգլերեն «R․I․C․E․» հապավումով:

  • Հանգիստ (Rest). հանգիստ տվեք ձեր ոտնաթաթին (նստած կամ պառկած դիրք)։ Ձեզ կարող է անհրաժեշտ լինել, որ մի քանի օր խուսափեք ֆիզիկական վարժանքներից կամ անցնեք այնպիսի գործունեության, որը չի լարում Աքիլեսյան ջիլը, ինչպիսին է լողը: Ծանր դեպքերում կարող է անհրաժեշտ լինել օգտագործել հենակներ կամ այլ պարագաներ ու գործիքներ:
  • Սառույց (Ice). ցավը կամ այտուցը նվազեցնելու համար, մարզվելուց հետո կամ երբ ցավ եք զգում, ջլի շրջանում մոտ 15 րոպե դրեք սառցեպարկ կամ օգտագործեք այլ սառեցնող միջոց:
  • Ճնշում (Compress). սովորական կամ առաձգական (էլաստիկ) բինտային սեղմող փաթաթանները կարող են օգնել այտուցի մեղմացմանը և ջլի շարժումների սահմանափակմանը:
  • Բարձրացում (Elevate). բարձրացրեք վնասված ոտքը սրտի մակարդակից վեր՝ այտուցը նվազեցնելու համար: Գիշերը քնեք ձեր վնասված ոտքի բարձր դիրքով (օրինակ՝ ոտնաթաթի տակ դրեք բարձ)։
Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 27-01-2024 վերանայվել է՝ 27-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով