Պառկելախոցեր. կանխարգելում

Պառկելախոցեր. կանխարգելում

Դուք կարող եք օգնել պառկելախոցերի կանխարգելմանը ձեր մարմնի դիրքը հաճախակի փոփոխելով, որի շնորհիվ մաշկի «խոցելի» շրջանները պաշտպանվում են երկարատև ճնշումից:

Պառկելախոցերի կանխարգելման այլ մոտեցումներից են մաշկի պատշաճ խնամքը, առողջարար սննդի և բավարար չափով հեղուկների ընդունումը, ծխախոտից հրաժարվելը, հուզական լարվածության կառավարումը և ամենօրյա վարժանքները:

Մարմնի դիրքի փոփոխության (ռեպոզիցիա) հմտություններ

  • Հաճախակի փոփոխե՛ք ձեր մարմնի ծանրության կենտրոնը. խնամողի կամ հարազատների օգնությամբ յուրաքանչյուր ժամը մեկը փոփոխեք ձեր դիրքը:
  • Հնարավորության դեպքում, բարձրացրե՛ք ինքներդ ձեզ. եթե ձեր մարմնի վերին կեսի ուժը պահպանված է, ժամանակ առ ժամանակ ձեռքերի վրա հենվելով բարձրացրեք ձեր մարմինը և կտրվեք աթոռի նստատեղից՝ մնալով այս դիրքում մի քանի րոպե:
  • Օգտագործե՛ք հատուկ հնարավորություններով անվասայլակներ. որոշ աթոռ-սայլակներ թույլ են տալիս թեքել նստատեղը, որի շնորհիվ թուլանում է փափուկ հյուսվածքների վրա ճնշումը:
  • Օգտագործե՛ք այնպիսի բարձեր կամ ներքնակներ, որոնք թուլացնում են ճնշումը. շատ փափուկ ներքնակները կարող են ուժեղացնել հարակից շրջանների ճնշումը:
  • Պառկեք հարթ, առանց կարերի սավանով ներքնակի վրա. սրբոսկրի և պոչուկի տակ կարելի է դնել ռետինե օղակ կամ գիշերանոթ, կրունկների տակ` բամբակե-թանզիֆե բարձիկ։
  • Ճի՛շտ հարմարեցրեք մահճակալի դիրքը. շատ մի՛ բարձրացրեք մահճակալի գլխամասը (աշխատեք չանցնել 30 աստիճանը), որ կանխարգելեք անկողնում դեպի ներքև մարմնի սահումը:

Մաշկի խնամքի հմտություններ

  • Պահե՛ք մաշկը մաքուր և չոր. մաքրեք մաշկը թույլ մաքրող միջոցներով և զգուշորեն չորացրեք: Կանոնավոր մաքրեք մաշկը, որ նվազեցնեք խոնավության, մեզի կամ կղանքի գրգռիչ ազդեցությունը: Անմիջապես փոխեք թաց կամ աղտոտված սպիտակեղենը:
  • Պաշտպանե՛ք ձեր մաշկը. օգտագործեք խոնավապաշտպան կրեմներ, որ մաշկն «առանձնացնեք» մեզից և կղանքից: Ըստ անհրաժեշտության հաճախակի փոխեք անկողնային սպիտակեղենը և ներնքազգեստը: Ուշադրություն դարձրեք մաշկը գրգռող կամ վնասող կոճակներին, կարերին կամ ծալքերին:
  • Ամեն օր զննե՛ք ձեր մաշկը. ուշադիր ստուգեք ձեր մաշկը՝ հնարավորինս վաղ հայտնաբերելու պառկելախոցերի նախազգուշացնող նշանները:
  • Հետևե՛ք բժշկի խորհուրդներին. բժիշկը կարող է առաջարկել մաշկի առավել հարվող հատվածների կանխարգելիչ կրեմներ կամ լուծույթներ, ինչպես նաև թեթև մերսում:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 27-04-2021