Skip to main content

Ինքնօգնություն - Լեզվի այրոց

Բացի բուժումից և դեղերից, այս ինքնօգնության միջոցները կարող են նվազեցնել ձեր ախտանիշները:

  • Խմեք շատ հեղուկ կամ ծծեք սառույցի կտորներ, որոնք կօգնեն թեթևացնելու բերանի չորության զգացումը:
  • Խուսափեք թթվային մթերքներից և հեղուկներից, ինչպիսիք են լոլիկը, նարնջի հյութը, գազավորված ըմպելիքները և սուրճը:
  • Խուսափեք ալկոհոլից և ալկոհոլ պարունակող արտադրանքներից, քանի որ դրանք կարող են գրգռել ձեր բերանի լորձաթաղանթը:
  • Մի՛ օգտագործեք ծխախոտային արտադրանքներ:
  • Մի՛ օգտագործեք գրգռիչ սնունդ և կերակուրներ, ինչպիսին է կծու-տաք սնունդը:
  • Խուսափեք դարչին կամ անանուխ պարունակող արտադրանքներից:
  • Փորձեք տարբեր թույլ կամ համ չունեցող ատամի մածուկներ, օրինակ՝ զգայուն ատամների համար կամ առանց անանուխի կամ դարչինի:
  • Քայլեր ձեռնարկեք սթրեսը նվազեցնելու համար և փորձեք ռելաքսացիայի մեթոդներ:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 29-05-2023
Վերջին վերանայում՝ 05-04-2024