Մրսածություն. ինքնօգնություն

Մրսածություն. ինքնօգնություն

Մրսածությունից լավանալու ընթացքում հնարավորինս հարմարավետ զգալու համար փորձեք հետևյալ մեթոդները:

  • Խմեք առատ հեղուկներ. լավ տարբերակներ են համարվում ջուրը, նոսրացված հյութը, թափանցիկ հեղուկները կամ գոլ կիտրոնաջուրը: Խուսափեք կոֆեինից և ալկոհոլից, որոնք կարող են ջրազրկել ձեր օրգանիզմը:
  • Փորձեք հավի ապուր. հավի ապուրը (բուլյոն) և այլ գոլ հեղուկները կարող են մեղմացնել քթի փակվածությունը:
  • Հանգիստ. հնարավորության դեպքում մնացեք տանը, եթե ունեք բարձր ջերմություն, վատ հազ կամ դեղամիջոցներն ընդունելուց հետո դարձել եք քնկոտ: Սա թույլ կտա հանգիստ պայմաններում վերականգնել ուժերը և չվարակել այլ մարդկանց:
  • Համապատասխանեցրեք սենյակի ջերմաստիճանը և խոնավությունը. պահեք սենյակի ջերմաստիճանը հարմարավետ միջակայքում, բայց ոչ՝ խիստ տաք: Եթե սենյակի օդը չոր է, օգտագործեք օդը խոնավացնող միջոցներ, օրը կօգնի քթի լցվածության և հազի մեղմացմանը: Հոգ տարեք խոնավացնող սարքը մաքուր պահելու մասին:
  • Փափկացրեք ըմպանը. աղաջրով ողողումները ( 1/4 մինչև 1/2 թեյի գդալ կերակրի աղ մեկ բաժակ գոլ ջրում) կարող է ժամանակավորապես մեղմացնել ըմպանացավը կամ չորությունը:
  • Օգտագործեք քթի աղային կաթիլներ. ազատ վաճառվող աղային քթային կաթիլները կարող են օգնել քթի լցվածության մեղմացմանը: Այն միջոցը կարող է օգտագործվել նաև երեխաների և նույնիսկ նորածինների համար: Անպայման ծանոթացեք տեղեկատվական թերթիկին:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 27-05-2021