Ցավոտ դաշտան. ինքնօգնություն

Ցավոտ դաշտան. ինքնօգնություն

Բավարար քնից և հանգստից բացի, դուք կարող եք ինքներդ նպաստել դաշտանային ցավերի մեղմանալուն:

  • Կանոնավոր վարժանքներ. ֆիզիկական ակտիվությունը, այդ թվում՝ սեքսը որոշ կանանց մոտ օգնում են դաշտանային կծկանքների թուլացմանը:
  • Տաքացնող միջոցներ. տաք լոգանքը (վաննա նստելը) կամ որովայնի ստորին շրջանի ջեռակը կարող են թուլացնել արգանդի մկանները և մեղմացնել կծկանքները:
  • Սննդային հավելումներ. բազմաթիվ հետազոտություններ վկայում են այն մասին, որ վիտամին E-ն (տոկոֆերոլ), Օմեգա-3 ճարպաթթուները, վիտամին B1-ը (թիամին), վիտամին B6-ը և մագնեզիումի հավելումները կարող են մեղմացնել դաշտանային կծկանքները:
  • Սթրեսի կրճատում. հոգեբանական սթրեսը կրճատող միջոցները կարող են նվազեցնել դաշտանային ցավերի ռիսկը կամ մեղմացնել դրանց ընթացքը:

Այլընտրանքային միջոցներ

Թեև գիտական հիմքերի սահմանափակումներին, որոշ այլընտրանքային բուժումներ կարող են օգնել դաշտանային ցավերի թուլացմանը:

  • Ասեղնաբուժություն. ասեղնաբուժությունն օգտագործում է խիստ բարակ մաշկային ասեղներ՝ ազդելու հատուկ կետերի վրա: Որոշ հետազոտություններ վկայում են, որ ասեղնաբուժությունը կարող է օգնել դաշտանային կծկանքների մեղմացմանը:
  • Նյարդի միջմաշկային էլեկտրական խթանում. սա փոքր սարք է, որը մաշկին ամրացված էլեկտրոդներով ուղարկում է նյարդերը խթանող թույլ էլեկտրական հոսանք: Վերջինս կարող է բարձրացնել ցավայնի ազդանիշների շեմը և խթանել որոշ բնական ցավազրկող նյութերի արտադրությունը (էնդորֆիններ): Հետազոտությունները վկայում են, որ այսպիսի անվնաս միջամտությունը կարող է մեղմացնել դաշտանին ուղեկցող ցավը:
  • Բուսաբուժություն. որոշ բուսական արտադրանքներ, օրինակ՝ պիկնոգենոլը (սոճու կեղևի արտամզվածք), սամիթը կամ համակցված պատրաստուկները կարող են որոշ չափով մեղմացնել դաշտանային կծկանքները:
  • Ակուճնշում. ասեղնաբուժության նման ակուճնշումը նույնպես խթանում է մարմնի որոշ կետեր, սակայն ասեղների փոխորեն օգտագործում է մաշկի նուրբ ճնշումներ: Թեև գիտական տվյալների բացակայությունը, որոշ կանայք նշում են, որ ակուճնշումը մեղմացնում է դաշտանային կծկանքները:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-05-2021