Գրադարան

Ընտանեկան հիպերխոլեսթերինեմիա․ ինքնօգնություն

Ընտանեկան հիպերխոլեսթերինեմիա․ ինքնօգնություն

Time Read 1 րոպե

Առողջ ապրելակերպի սովորույթները կարող են օգնել սրտային հիվանդության ռիսկի կրճատմանը, իսկ որոշները՝ նաև ձեր արյան խոլեսթերինի մակարդակի նվազեցմանը:

  • Ազատվեք հավելյալ կիլոգրամներից․ քաշի նվազեցումը կարող է օգնել խոլեսթերինի բարձր մակարդակների կարգավորմանը:
  • Պահպանեք սրտի առողջության համար բարենպաստ սննդակարգ․ կենտրոնացեք բուսական ծագման մթերքների վրա, ինչպսիք են մրգերի, բանջարեղենի տարբեր տեսակները և ամբողջահատիկավորները: Սահմանափակեք հագեցած ճարպերը և տրանս-ճարպերը:
  • Կանոնավոր վարժանքներ արեք․ եթե ձեր բժիշկը չի առարկում, փորձեք շաբաթվա մեջ առնվազն 5 օր լինել ֆիզիկապես ակտիվ և ոչ պակաս, քան 30 րոպե տրամադրել չափավոր ծանրաբեռնվածության վարժանքներին:
  • Մի՛ ծխեք․ եթե ծխող եք, գտեք այս վնասաբեր սովորույթից հրաժարվելու արդյունավետ ուղիներ:
Բուժում      

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 27-12-2023 վերանայվել է՝ 27-12-2023

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով