Մեղմ հոգնածություն. ինքնօգնություն


Ընթերցելը կպահանջի 3 րոպե  |  Անգլերեն անվանումը. Тips to Fight Fatigue, Self-Help

Fighting Fatigue

Բոլոր մարդիկ էլ ժամանակ առ ժամանակ զգում են անբացատրելի ծագման ընդհանուր հոգնածություն։

Այսպիսի «առօրյա» հոգնածությունը սովորաբար որևէ լուրջ առողջական հիմք չի ունենում և կարող է առանց որևէ բժշկական օգնության ինքնուրույն անհետանալ։

Մեղմ հոգնածության զգացումը սովորաբար կարճատև է։ Այս վիճակի հիմնական պատճառները սովորաբար ներառում են անբավարար քունը, սննդանյութերից «աղքատ» սննդակարգը և ապրելակերպի հետ կապված այլ գործոններ։

Եթե ձեր ընդհանուր հոգնածության զգացումը «մեղմ» կոչվեուց ավելի արտահայտված և ավելի տևական է, խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ։

Ձեզ ներկայացվող խորհուրդները կօգնեն, որպեսզի դուք վերականգնեք ձեր «ներքին» էներգիան և աշխուժությունը, ինչպես նաև ավելի հեշտությամբ հաղթահարեք ընդհանուր հոգնածության զգացումը։

Սնվեք քիչ ավելի հաճախակի

Ձեր կենսաուժը պահպանելու և արագ վերականգնելու արդյունավետ ուղիներից մեկը «մեծ» ճաշերի փոխարինում է ավելի հաճախակի (3-4 ժամը մեկ) առողջ թեթև ուտեստներով։

Եղեք ֆիզիկապես ակտիվ

Դուք կարող եք զգալ, որ ֆիզիկապես ակտիվ լինելու համար «ուժ» չունեք։ Սակայն, նման դեպքերում նույնիսկ սովորական 15 րոպե տևող զբոսանքը կարող է «վերալիցքավորվել» ձեզ։

Կանոնավոր վարժանքները կարճ ժամանակի ընթացքում կարող են օգնել ձեզ՝ վերգտնելու ձեր ուժերը և ավելի հազվադեպ զգալու ընդհանուր հոգնածության դրվագները։ Սկսեք ֆիզիկական մեղմ ակտիվությունից և ըստ նախապես կազմված պլանի աստիճանաբար հասեք շաբաթական 150-300 րոպե չափավոր ծանրաբեռնվածության մակարդակին։ Ձեր նպատակին հասնելու ուղին ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար կարող եք փոխարինաբար աերոբիկայով զբաղվել, արագ քայլքին դիմել, հեծանիվ վարել, պարել, լողալ և այլն։

Առողջացրեք ձեր մարմնի կշիռը

Հավելյալ կիլոգրամներ կրող ձեր մարմինը ավելի շուտ է հոգնում։ Սա նշանակում է նաև ավելորդ ծանրաբեռնվածություն ձեր սրտի վրա, որն ավելի է խորացնում ընդհանուր հոգնածության զգացումը։ Ձերբազատվեք ձեր ավելցուկային կշռից և դուք կդառնաք ավելի աշխույժ։ Առողջ սննդակարգի հետ միասին մարմնի զանգվածը նվազեցնելու լավագույն մեթոդը ֆիզիկապես ավելի ակտիվ ապրելակերպն է։

Գտեք ձեր բավարար քունը

Մարդկանց շուրջ երկու երրորդը բողոքում են քնի հետ կապված խնդիրներից։ Բնական է, որ գիշերային քնի խանգարումը մարդու ցերեկվա ժամերը դարձնում է հետաքրքրություններից աղքատ, անտրամադիր և անուժ։ Կան քնի կարգավորման որոշ հնարքներ, որոնք դուք կարող եք դարձնել սովորույթ: Օրինակ, դուք կարող եք գիշերները քնել և առավոտյան արթնանալ նույն ժամերին, խուսափել ցերեկները ննջելուց, մինչև անկողին մտնելը ընդունել գոլ ջրի լոգանք կամ ցնցուղ և այլն։

Կրճատեք սթրեսը

Սթրեսը պարպում է մեծ քանակի էներգիա։ Փորձեք օրվա ընթացքում ժամանակ գտնել և «թուլանալ»՝ լսել երաժշտություն, զբաղվել ընթերցանությամբ կամ ժամանակ հատկացնել ընկերներին։ Նման ռեժիմով դուք կխնայեք որոշ էներգիա։

Զրուցեք այս մասին

Տվյալները վկայում են, որ «զրուցի» վրա հիմնված որոշ մեթոդներ, օրինակ՝ խորհրդատվությունը կամ կոգնիտիվ վարքագծային բուժումը կարող են նպաստել ընդհանուր հոգնածության հաղթահարման գործին։

Կրճատեք կոֆեինը

Գուցե տարօրինակ հնչի, սակայն, լինելով հոգեխթանիչ, կոֆեինը բերում է ձեր ներքին էներգիայի գերծախսի։ Ուստի, կրճատելեով կոֆեինի ընդունումը, դուք կկրճատեք նաև աննպատակ ծախսվող ձեր ուժերը։

Աստիճանաբար սահմանափակեք կոֆեին պարունակող սուրճի, թեյի և որոշ ըմպելիքների (կոլա և այլն) օգտագործումը երեք շաբաթվա ընթացքում։ Փորձեք դրանից հետո մեկ ամիս ընդհանրապես սուրճ չօգտագործել։ Եթե զգում եք, որ սուրճի սահմանափակումը գլխացավեր է առաջացնում, սահմանափակեք սուրճի օգտագործումն ավելի դանդաղորեն։

Ավելի քիչ ալկոհոլ օգտագործեք

Թեև երեկոյան մի քանի բաժակ գինին կարող է օգնել, որ ավելի հեշտ քուն մտնեք, սակայն դրանից ձեր քնի որակը չի բարելավվի, այլ ընդհակառակը՝ կդառնա ավելի մակերեսային, իսկ հաջորդ օրը դուք կզգաք «հետալկոհոլային» հոգնածություն, տրամադրության անկում և հետաքրքրությունների կորուստ։

Անկողին մտնելուց առաջ երբեք ալկոհոլ մի օգտագործեք։ Համընդհանուր ընդունելություն արժանացած ուղեցույցների համաձայն տղամարդիկ և կանայք պետք է օրվա ընթացքում օգտագործեն ոչ ավելի, քան 2 «ստանդարտ» չափ ալկոհոլ։

Ավելացրեք խմվող ջրի քանակը

Երբեմն դուք լցվում եք հոգնածության զգացումով, քանի որ որոշ չափով ջրազրկված եք լինում։ Մեկ բաժակ ջուրը, հատկապես ֆիզիկական ակտիվությունից հետո, կօգնի, որպեսզի դուք վերացնեք հնարավոր ջրազրկումը և թոթափեք դրա պատճառով զարգացող հոգնածությունը։

2018 © Medex.am | Նյութից մեջբերումներ կատարելիս հղումը Medex.am-ին պարտադիր է:

Հետաքրքրե՞ց. ծանոթացեք նույն թեմայով այլ նյութերին


→   Ընդհանուր հոգնածության զգացում