Կանանց սեռական դիսֆունկցիա. ինքնօգնություն

Կանանց սեռական դիսֆունկցիա. ինքնօգնություն

Սեռական առողջությունը բարելավելու համար անհրաժեշտ է գտնել ձեր սեռականության հետ հարմարավետ զգալու ուղիներ, բարելավել ինքնագնահատականը և ընդունել ձեր մարմինն այնպես, ինչպիսին կա:

Փորձեք կյանքի կոչել առողջ ապրելակերպի այս սովորույթները:

  • Խուսափե՛ք ալկոհոլի չարաշահումից. մեծ քանակով ալկոհոլի օգտագործումը «բթացնում է» սեռական պատասխանը:
  • Մի՛ ծխեք. ծխախոտի օգտագործումը վատթարացնում է արյան շրջանառությունը, այդ թվում՝ սեռական օրգանների արյունամատակարարումը: Սա նշանակում է, որ ծխելը կարող է նպաստել սեռական գրգռման և օրգազմային պատասխանի թուլացմանը:
  • Եղե՛ք ֆիզիկապես ակտիվ. կանոնավոր աերոբիկ վարժանքները ամրապնդում են ձեր դիմադրողականությունը, բարձրացնում ինքնագնահատականը և տրամադրությունը՝ գործոններ, որոնք օգնում են սեռական կյանքի բարելավմանը:
  • Ժամանակ գտեք հանգստի և թուլանալու համար. սովորեք սթրեսը կրճատելու մեթոդները և ձեզ թույլ տվեք առօրյա լարվածություններից հետո թուլացնել ուղեղը և մարմինը: Բավարար հանգիստը և քունը թույլ է տալիս ակտիվ սեռական կյանքի համար «կուտակել» բավարար էներգիա:

Այլընտրանքային բժշկություն

Թեև լրացուցիչ հետազոտությունների անհրաժեշտությանը, կան ոչ դեղորայքային բուժման (թերապիա) մեթոդներ, որոնք կարող են օգնել սեռական բավարարվածության բարելավմանը:

  • Գիտակցվածություն. սա մեդիտացիայի տեսակ է, որը հիմնված է բարձրացած զգոնության և յուրաքանչյուր վայրկյան շրջապատում և ձեր մեջ ընթացող ամեն ինչ վրա կենտրոնանալու վրա: Օրինակ, դուք կարող եք կենտրոնանալ ձեր շնչառության վրա՝ զգալով ամեն ներշնչումն ու արտաշնչումը և թույլ տալ, որ ձեր մտքերն ու հույզերն առանց քննարկման հեռանան:
  • Ասեղնաբուժություն. ասեղնաբուժությունը հազարամյակների պատմություն ունեցող չինական բժշկության տեսակ է, որը կարող է դրական ազդեցություն թողնել լիբիդոյի և լուբրիկացիայի հետ կապված խնդիրների վրա, հատկապես, եթե դրանք կապված են որոշ հակադեպրեսանտների օգտագործման հետ:
  • Յոգա. յոգայի սեանսների ժամանակ տարբեր դիրքերում կատարում եք կառավարելի շնչառական վարժանքներ, որոնք օգնում են մարմնի ճկունության բարելավմանը և մտքերի «հանդարտեցմանը»: Կան յոգայի հատուկ մեթոդներ, որոնք կապված են սեռական էներգիայի բարելավման հետ:

Կան նաև որոշ բուսական հավելումներ և տեղային օգտագործման յուղեր, որոնք, ինչպես գովազդվում է, կարող են բարձրացնել լիբիդոն և սեռական բավարարվածությունը: Սակայն, դրանք բավարար հետազոտված չեն և կարող են դրսևորել էստրոգենին նմանվող ազդեցություններ՝ նպաստելով կրծքագեղձի որոշ տեսակի ուռուցքների աճին: Զրուցեք ձեր բժշկի հետ մինչև նման միջոցներ փորձարկելը:

Դիմակայում և աջակցություն

Ձեր կյանքի ցանկացած փուլում սեռական ցանկության, գրգռման և բավարարվածության մակարդակները փոփոխվում են: Այս փոփոխություններին ավելի լավ հարմարվելու համար՝

  • հասկացեք ձեր օրգանիզմը և այն, թե ինչպես է կարելի ձեր սեռական պատասխանը դարձնել բավարար
  • մշտապես ինքնակրթվեք՝ ուշադրություն դարձնելով այն թեմաներին, թե ինչպես են տարիքային փոփոխությունները, հղիությունը, դաշտանադադարը և դեղերն ազդում սեռական կյանքի վրա
  • ազատորեն և բաց հաղորդակցվեք ձեր սեռական զուգընկերոջ հետ
  • ընդունեք և հարմարվեք անխուսափելի փոփոխություններին։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 28-03-2021