Լսողության կորուստ. կանխարգելում

Լսողության կորուստ. կանխարգելում

Լսողության վատթարացման բազմաթիվ տեսակներ կայուն և անդառնալի են, ուստի կարևոր է, որպեսզի դուք կանխարգելեք ձեր լսողության թուլացումը, քանի դեռ այն չի սկսվել։

Ծանոթացեք նաև այս հոդվածի հետ ուղղակիորեն կապված այլ նյութերի հետ:

Եթե, այնուամենայնիվ, ձեր լսողությունը թուլացած է, դուք կարող եք փորձել կանգնեցնել վերջինիս ավելի վատթարացումը։

Ինչպե՞ս կանխարգելել լսողության կորուստը

Բարձր աղմուկը լսողության կորստի ամենահաճախ հանդիպող պատճառն է, որը, սակայն, կանխարգելելի է։ Լսողությունը պաշտպանելու լավագույն ուղին բարձր ձայներից և աղմուկից ձեր ականջները պաշտպանելն է։ Սա նշանակում է, որ դուք պետք է խուսափեք խիստ բարձր և «ականջը ծակող» աղմուկներից, ինչպես նաև վերացնեք կամ առնվազն մեղմացնեք կյանքի ընթացքում բարձր աղմուկների շարունակական ներգործությանը ենթարկվելուց։

Ձեր լսողության վնասումը կանխարգելելու համար՝

  • իջեցրեք ձեր լսած երաժշտության, հեռուստացույցի կամ ռադիոընդունիչի ձայնն այնքան, որ կարողանաք հեշտությամբ զրուցել ձեզնից 2 մետր հեռու գտնվող ինչ-որ մեկի հետ
  • բարձր աղմուկով լի իրադարձություններին հաճախակի մասնակցելիս պարբերաբար «ընդմիջում» արեք և թույլ տվեք, որ առնվազն 18 ժամ ձեր «ականջները հանգստանան»
  • եթե օգտագործում եք ականջակալ, ապա սահմանափակեք դրանով լսելու տևողությունը մինչև 1 ժամ և ժամանակ առ ժամանակ ընդմիջեք դրանից օգտվելը
  • եթե կարող եք, օգտագործեք այնպիսի ականջակալ, որը խլացնում է շրջապատի աղմուկը
  • մի լսեք առավելագույն ձայնի 60%-ից բարձր ուժգնության երաժշտություն
  • աղմկոտ միջավայրում գտնվելիս փորձեք օգտագործել պաշտպանիչ ականջակալներ կամ ականջի բամբակ
  • աղմկոտ ակումբներ այցելելիս կամ կենդանի երաժշտության միջոցառումներին մասնակցելիս հաճախակի հեռացեք ավելի լուռ տարածքներ։

Աշխատավայրերը սովորաբար ունեն աղմուկի մակարդակի սահմանափակման վերաբերյալ հստակ չափորոշիչներ, սակայն դուք ևս հսկեք այդ կանոնի կատարման որակը։

Եթե անհանգստացած եք ձեր լսողության թուլացմամբ, առանց հետաձգելու դիմեք ձեր բժշկին, որպեսզի անցնեք աուդիոմետրիա (լսողության ստուգման հետազոտություն):

Ինչքա՞ն «բարձրն» է «շատ բարձր»

Դուք հավանաբար հասկացել եք, որ ենթարկվում եք վտանգավոր բարձրության աղմուկի ներգործությանը, երբ՝

  • ստիպված եք բռավելով խոսել, որպեսզի ձեզնից 1 մետր հեռավորության վրա գտնվող մարդը լսի ու հասկանա ձեզ
  • ականջակալով երաժշտություն լսելիս չեք կարողանում լսել ձեր շրջակայքի մարդկանց խոսակցության կամ տրանսպորտային միջոցների աղմուկը։

Եթե որևէ միջացառումից հետո կամ օրվա ավարտին ձեր ականջներում աղմուկ է հայտնվում, նշանակում է դուք եղել եք աղմկոտ միջավայրում։ Եթե նման օրերի քանակը շատ է, նշանակում է, որ դուք սկսել եք վտանգել ձեր լսողությունը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021