Skip to main content

Կանխարգելում - Երիկամային հիվանդություն

Կան ձեր երիկամներն առողջ պահպանող բազմաթիվ միջոցներ։

Դրանց մեծ մասը կապված է առողջ ապրելակերպի հետ, որն առօրյայի մի մասը դարձնելով ձեզ որոշակիորեն կապահովագրեք տարբեր քրոնիկ հիվանդություններից, ինչպես նաև կնպաստեք երիկամային հիվանդության կանխարգելմանը։

Ահա դրանցից ամենակարևորները՝

  • հսկեք ձեր մարմնի քաշը. ավելորդ կիլոգրամները բարձրացնում են դիաբետի և բարձր արյան ճնշման (հիպերտենզիա) ռիսկերը, որոնք իրենց հերթին մեծացնում են երիկամային հիվանդության զարգացման հավանականությունը
  • սնվեք առողջ. լավագույն տարբերակը մրգերով և բանջարեղեններով հարուստ, ինչպես նաև աղից, շաքարից և ճարպերից աղքատ սննդակարգն է
  • խմեք առատ ջուր և խուսափեք քաղցրահամ ըմպելիքներից
  • զբաղվեք կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքներով. ֆիզիկական ակտիվությունը բարելավում է ձեր ինքնազգացողությունը և ընդհանուր առողջական վիճակը, օրինակ՝ կանխարգելում արյան շրջանառության խանգարումները, այդ թվում՝ օգնում երիկամների նորմալ արյունամատակարարմանը
  • մի՛ ծխեք. ծխախոտի ծխում պարունակվող թունավոր նյութերի մի մասն օրգանիզմից հեռանում է երիկամներով՝ վնասելով դրանց նուրբ կծիկները
  • քչացրեք ալկոհոլի օգտագործումը. ալկոհոլի մեծ քանակները կարող են վնասել երիկամները
  • կրճատեք սթրեսի վնասակար ազդեցությունը. հոգ տարեք սթրեսը նվազեցնելու մասին և ժամանակ առ ժամանակ «թուլացրեք» ձեր մարմինն ու ուղեղը
  • ուշադիր եղեք ռիսկի գործոնների նկատմամբ. եթե դրանք ձեզ մոտ առկա են, կանոնավոր կերպով ստուգեք ձեր երիկամների գործունեությունը։

Ի՞նչ անել, եթե ես «բարձր ռիսկի» մեջ եմ

Եթե ձեզ մոտ առկա է երիկամային հիվանդության ռիսկի գործոններից մեկը կամ մի քանիսը, երիկամների առողջ վիճակի պահպանումը և դրանց գործունեության կանոնավոր ստուգումը դառնում են առավել կարևոր։

Օրինակ, եթե ունեք դիաբետ, շատ կարևոր է, որ ձեր արյան շաքարը պահեք մշտական հսկողության ներքո, պարբերաբար ստուգեք ձեր արյան ճնշումը, խոլեսթերինի մակարդակը և կանխարգելեք կամ վաղ բուժեք հնարավոր միզուղիների վարակը։

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 06-05-2018
Վերջին վերանայում՝ 06-04-2024