Երիկամային հիվանդություն. կանխարգելում

Երիկամային հիվանդություն. կանխարգելում

Կան ձեր երիկամներն առողջ պահպանող բազմաթիվ միջոցներ։

Դրանց մեծ մասը կապված է առողջ ապրելակերպի հետ, որն առօրյայի մի մասը դարձնելով ձեզ որոշակիորեն կապահովագրեք տարբեր քրոնիկ հիվանդություններից, ինչպես նաև կնպաստեք երիկամային հիվանդության կանխարգելմանը։

Ահա դրանցից ամենակարևորները՝

  • հսկե՛ք ձեր մարմնի քաշը. ավելցուկային կիլոգրամները բարձրացնում են դիաբետի և բարձր արյան ճնշման (հիպերտենզիա) ռիսկերը, որոնք իրենց հերթին մեծացնում են երիկամային հիվանդության զարգացման հավանականությունը
  • սնվե՛ք առողջ. լավագույն տարբերակը մրգերով և բանջարեղեններով հարուստ, ինչպես նաև աղից, շաքարից և ճարպերից աղքատ սննդակարգն է
  • խմեք առատ ջուր և խուսափեք քաղցրահամ ըմպելիքներից
  • զբաղվե՛ք կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքներով. ֆիզիկական ակտիվությունը բարելավում է ձեր ինքնազգացողությունը և ընդհանուր առողջական վիճակը, օրինակ՝ կանխարգելում արյան շրջանառության խանգարումները, այդ թվում՝ օգնում երիկամների նորմալ արյունամատակարարմանը
  • մի՛ ծխեք. ծխախոտի ծխում պարունակվող թունավոր նյութերի մի մասն օրգանիզմից հեռանում է երիկամներով՝ վնասելով դրանց նուրբ կծիկները
  • քչացրե՛ք ալկոհոլի օգտագործումը. ալկոհոլի մեծ քանակները կարող են վնասել երիկամները
  • կրճատե՛ք սթրեսի վնասակար ազդեցությունը. հոգ տարեք սթրեսը նվազեցնելու մասին և ժամանակ առ ժամանակ «թուլացրեք» ձեր մարմինն ու ուղեղը
  • ուշադիր եղեք ռիսկի գործոնների նկատմամբ. եթե դրանք ձեզ մոտ առկա են, կանոնավոր կերպով ստուգեք ձեր երիկամների գործունեությունը։

Ի՞նչ անել, եթե ես «բարձր ռիսկի» մեջ եմ

Եթե ձեզ մոտ առկա է երիկամային հիվանդության ռիսկի գործոններից մեկը կամ մի քանիսը, երիկամների առողջ վիճակի պահպանումը և դրանց գործունեության կանոնավոր ստուգումը դառնում են առավել կարևոր։

Օրինակ, եթե ունեք դիաբետ, խիստ կարևոր է, որ արյան գլյուկոզը պահեք մշտական հսկողության ներքո, պարբերաբար ստուգեք արյան ճնշումը, խոլեսթերինի մակարդակը և կանխարգելեք կամ վաղ բուժեք հնարավոր միզուղիների վարակը։

Հոդվածը վերանայվել է՝ 30-04-2021