Skip to main content

Բուժում - Կախվածություն նիկոտինից

Եթե ծխող եք, ​ինչպես ծխողների մեծամասնությունը, հավանաբար ծխելը դադարեցնելու​ ​գոնե մեկ լուրջ փորձ արել եք:

Իրականում, առաջին իսկ փորձից ծխելը դադարեցնելու հաջող դեպքերը հազվադեպ են, հատկապես, եթե փորձում եք դա անել առանց կողմնակի օգնության: Շատ ավելի հավանական է, որ կարողանաք ձերբազատվել ծխախոտից, եթե օգտվեք դեղամիջոցներից և խորհրդատվությունից, որոնք երկուսն էլ արդյունավետ են, հատկապես զուգակցելու դեպքում:

Դեղորայք

Ծխելը թողնելու որոշ արտադրանքներ հայտնի են որպես նիկոտինային փոխարինող բուժում, քանի որ դրանք պարունակում են տարբեր քանակությամբ նիկոտին: Գոյություն ունեն ծխելը թողնելու երկու հաստատված դեղամիջոց, որոնք չեն պարունակում նիկոտին:

Այս դեղերից յուրաքանչյուրը կարող է օգնել նիկոտինի նկատմամբ հակումների և զրկանքի ախտանիշների մեղմացմանը, ինչը մեծացնում է այն բանի հավանականությունը, որ դուք վերջնականապես կդադարեցնեք ծխելը: Մեկից ավելի դեղամիջոցի օգտագործումը կարող է օգնել, որ ավելի լավ արդյունքների հասնեք:

Չնայած դուք կարող եք ինքնուրուն գնել ծխելը թողնելու որոշ ապրանքատեսակներ, լավ գաղափար է, որ նախապես խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ: Միասին կարող եք քննարկել, թե որ դեղամիջոցները կարող են ճիշտ լինել ձեզ համար, երբ սկսեք դրանք ընդունել և հնարավոր կողմնակի ազդեցությունները:

Խորհրդատվություն

Դեղորայքն օգնում է՝ նվազեցնելով զրկանցի ախտանիշներն ու ծխելու ցանկությունը, մինչդեռ վարքաբանական բուժումներն օգնում են զարգացնելու այն հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են ծխախոտից վերջնականապես հրաժարվելու համար: Որքան շատ ժամանակ տրամադրեք խորհրդատուի հետ զրույցներին, այնքան ավելի լավ արդյունքների կհասնեք:

Անհատական կամ խմբային խորհրդատվության ընթացքում դուք սովորում եք ծխելը դադարեցնելու մեթոդներ և հմտություններ, որոնք կարող եք օգտագործել ձեր առօրյա կյանում: Տարբեր հիվանդանոցներ, առողջապահական ծրագրեր, բժիշկներ և գործատուներ առաջարկում են բուժման ծրագրեր: Որոշ բժշկական կենտրոններ նաև տրամադրում են հիվանդանոցային բուժման ծրագրեր:

Խուսափելու մեթոդներ

Էլեկտրոնային սիգարետները (e-ծխախոտներ) բնավ անվտանգ չեն։ Դրանք նաև ծխելը դադարեցնելու տեսանկյունից ավելի արդյունավետ չեն, քան նիկոտինին փոխարինող դեղամիջոցները: Իրականում, բազմաթիվ մարդիկ, ովքեր ծխելը դադարեցնելու համար օգտագործում են էլեկտրոնային ծխախոտներ, հայտնաբերում են, որ օգտագործում են երկու տեսակն էլ, այլ ոչ թե թողնում են ծխելը:

Միևնույն ժամանակ, լավ միտք չէ ծխելը ծխախոտի օգտագործման մեկ այլ տեսակով փոխարինելը: Ցանցացած ձևով արտադրվող ծխախոտը անվտանգ չէ, ուստի զերծ մնացեք այս ապրանքներից՝

  • լուծվող ծխախոտային արտադրանք
  • անծուխ ծխախոտ
  • նիկոտինային սառցաշաքարներ և բալզամներ
  • սիգարներ և ծխամորճեր
  • նարգիլեներ (հուկահներ):

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 23-02-2023
Վերջին վերանայում՝ 14-04-2024