Ցավոտ սեռական հարաբերությունը կանանց մոտ. ինքնօգնություն

Ցավոտ սեռական հարաբերությունը կանանց մոտ. ինքնօգնություն

Դուք և ձեր զուգընկերը կարող եք նվազեցնել սեռական ակտին ուղեկցող ցավը սեռական կյանքի որոշ «շտկումների» օգնությամբ:

  • Փոփոխե՛ք սեռական դիրքը. եթե առնանդամի ներհրմումը (պենետրացիա) առաջացնում է սուր ցավեր, փորձեք մեկ այլ դիրք, օրինակ՝ երբ դուք վերևում եք: Այս դիրքը թույլ է տալիս կառավարել ներհրման խորությունն այնքան, որքան ձեզ հաճույք է պատճառում և ցավերով չի ուղեկցվում:
  • Հաղորդակցվե՛ք. զրուցեք ձեր զուգընկերջ հետ, թե երբ եք ձեզ լավ զգում, և երբ՝ վատ: Եթե կարիք ունեք, որ զուգընկերը դանդաղեցնի ներհրումների (ֆրիկցիա) տեմպը կամ փոքրացնի խորությունը, հայտնեք նրան այդ մասին:
  • Մի՛ շտապեք. երկար սիրախաղը կարող է օգնել հեշտոցի բնական օծման խթանմանը: Դուք կարող եք նվազեցնել առնանդամի ներհրմանը (պենետրացիա) ուղեկցող ցավը, եթե բուն ակտը սկսեք այն ժամանակ, երբ ձեր սեռական գրգռումը հասել է բավարար աստիճանի և սեռական ակտին լիարժեք պատրաստ եք:
  • Օգտագործե՛ք հեշտոցն օծող միջոցներ (լուբրիկանտներ). լուբրիկանտը կարող է սեռական հարաբերությունը դարձնել ավելի հարմարավետ: Փորձեք տարբեր արտադրատեսակներ՝ մինչև կգտնեք ձեր նախընտրելի միջոցը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 28-03-2021