Նախադաշտանային համախտանիշ. ինքնօգնություն

Նախադաշտանային համախտանիշ. ինքնօգնություն

Դեղամիջոցների նշանակումից բացի բժիշկը նաև խորհուրդ կտա ոչ պակաս արդյունավետ և անվնաս «տնային» մեթոդներ:

Մասնավորապես, դուք կարող եք օգնել նախադաշտանային համախտանիշի ընթացքի մեղմացմանը պարզապես ձեր սննդակարգում անելով որոշ փոփոխություններ, ավելացնելով ֆիզիկական ակտիվությունը և «շտկելով» առօրյայի որոշ մոտեցումներ:

Ձևափոխեք ձեր սննդակարգը

  • Ստացեք ավելի փոքր չափաբաժիններով սնունդ և սնվեք ավելի հաճախակի, որը թույլ կտա նվազեցնել փորափքանքը և լցվածության զգացողությունը:
  • Սահմանափակեք կերակրի աղը և աղի սննդամթերքները, որ կրճատեք փորափքանքը և օրգանիզմում հեղուկների պահպանումը:
  • Ընտրեք այնպիսի սննդամթերքներ, որոնք պարունակում են մեծ քանակով բարդ ածխաջրեր, օրինակ՝ մրգեր, բանջարեղեններ և ամբողջահատիկավորներ: Այս սննդամթերքները օգնում են հաղթահարելու բարձրացած ախորժակը՝ միևնույն ժամանակ օրգանիզմին տրամադրելով անհրաժեշտ քանակի կալորիաներ:
  • Ընտրեք կալցիումով հարուստ սննդամթերքներ: Եթե ունեք կաթնամթերքների անտանելիություն, բժշկի հետ խորհրդակցելուց հետո ընդունեք կալցիումի հավելումներ:
  • Խուսափեք կոֆեինից, որը կարող է ուժեղացնել գրգռվածությունը և առաջացնել աղիների փքվածության զգացում:
  • Խուսափեք ալկոհոլից, որը կարող է առաջացնել աղիների փքվածություն, տրամադրության փոփոխություններ, գլխացավեր և հոգնածության զգացում:

Ֆիզիկական վարժանքները դարձրեք ձեր առօրյայի մի մասը

Շաբաթվա օրերի մեծ մասն օրական առնվազն 30 րոպե տրամադրեք արագ քայլքին, հեծանվավարությանը, լողին կամ այլ աերոբիկ ակտիվությանը: Կանոնավոր ամենաօրյա վարժանքները կարող են օգնել ձեր ընդհանուր առողության բարելավմանը և որոշ ախտանիշների մեղմացմանը, ինչպիսիք են հոգնածությունը և ընկճված տրամադրությունը: Ֆիզիկական վաժանքները նաև կարող են բարելավել քունը:

Կրճատեք սթրեսը

  • Բավարար ժամանակ հատկացրեք հանգստին և քնին:
  • Փորձեք մկանների հարաճուն թուլացման կամ խոր շնչառական վարժանքներ, որոնք կարող են օգնել գլխացավերի, անհանգստության և անքնության հաղթահարմանը:
  • Փորձեք յոգա կամ մերսում, որ թուլացնեք ներքին լարվածությունը։

Մի քանի ամսվա ընթացքում գրանցեք ձեր ախտանիշները

Պահեք ձեր ախտանիշների ժամկետների և նպաստող գործոնների վրեաբերյալ օրագիր: Սա ձեզ թույլ կտա հասկանալ, թե ինչպիսի իրավիճկաներ կամ գործոններ են նպաստում ձեր գանգատների սրացմանը, որը թույլ կտա, որ ապագայում խուսափեք դրանցից:

Այլընտրանքային միջոցներ

Ձեզ ներկայցվում է այն ամենը, ինչ հայտնի է նախադաշտանային համախտանիշի գանգատների մեղմացման համար օժանդակող կամ այլընտրանքային բուժման միջոցների արդյունավետության մասին:

  • Վիտամինային հավելումներ. կան զեկույցներ այն մասին, որ կալցիումը, մագնեզիումը, վիտամին E-ն և վիտամին B6-ը կարող են մեղմացնել նախադաշտանային գանգատները, սակայն գիտական տվյալները սահմանափակ են կամ ոչ բավարար:
  • Բուսական միջոցներ. որոշ կանայք զեկուցում են, որ նախադաշտանային գանգատները կարող են մեղմացվել տարբեր դեղաբույսերով, օրինակ՝ գինկգո, կոճղապղպեղ (имбирь), երեկոյան պրիմուլայի յուղ և այլն: Այնուամենայնիվ, միայն սակավաթիվ գիտական հետազոտություններով է այս և համանման բուսական ծագման միջոցների արդյունավետությունն ապացուցվել:
  • Ասեղնաբուժություն. ասեղնաբուժությունը կարող է մեղմացնել որոշ կանանց նախադաշտանային գանգատները:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 09-05-2021