Skip to main content

Ինքնօգնություն - Թրոմբոցիտոպենիա

Եթե ունեք արյան թիթեղիկների (թրոմբոցիտների) քանակի նվազեցում, փորձեք հետևյալ միջոցները:

  • Խուսափեք այնպիսի գործերից, որոնք կարող են վնասվածքներ պատճառել. հարցրեք ձեր բժշկին, թե որ գործողություններն են անվտանգ ձեզ համար: Կոնտակտային մարզաձևերը, ինչպիսիք են բռնցքամարտը, մարտարվեստը և ֆուտբոլը, ունեն վնասվածքների բարձր ռիսկ:
  • Խուսափեք ալկոհոլից կամ, ծայրահեղ դեպքում, խմեք միայն քիչ քանակությամբ. ալկոհոլը դանդաղեցնում է ձեր օրգանիզմում արյան թիթեղիկների (թրոմբոցիտների) արտադրությունը: Այն նաև բարձրացնում է վնասվածքների ռիսկը: Հարցրեք ձեր բժշկին` արդյոք նորմալ է, որ դուք ալկոհոլ օգտագործեք:
  • Զգույշ եղեք դեղամիջոցներից, այդ թվում՝ առանց դեղատոմսի վաճառվող․ սովորական ցավազրկող դեղամիջոցները, ինչպիսիք են Ասպիրինը և Իբուպրոֆենը (Ադվիլ, Մոտրին IB և այլն), կարող են կանխել թրոմբոցիտների ճիշտ աշխատանքը:

Հոդվածը հրապարակվել է՝ 03-08-2023
Վերջին վերանայում՝ 06-04-2024