Ամենորեա. ինքնօգնություն

Ամենորեա. ինքնօգնություն

Ապրելակերպի որոշ գործոններ, օրինակ՝ գերբեռնված մարզումները և սննդից հրաժարվելը կարող են դառնալ դաշտանի բացակայության պատճառ։

Սա նշանակում է, որ ձեր նորմալ դաշտանային ցիկլերը վերականգնվելուն կարող է մեծապես օգնել աշխատանքի, ժամանցի և հանգստի խելամիտ հավասարակշռումը:

Գնահատեք ձեր առօրյա սթրեսի և կոնֆլիկտների ոլորտները: Եթե չեք կարողանում ինքնուրույն դիմակայել կամ հաղթահարել սթրեսը, դիմեք ձեր ընտանիքին, ընկերներին կամ բժշկին:

Ուշադրություն դարձրեք ձեր ցիկլի փոփոխություններին և տեղեկացրեք բժշկին, եթե ունեք որևէ կասկած կամ անհանգստություն: Վարեք օրացույց, որը կհեշտացնի դաշտանային ցիկլի փոքր փոփոխությունների կամ շեղումների արձանագրումը: Օրինակ, կարող եք գրանցել, թե երբ է ձեր հերթական դաշտանը սկսվում, քանի օր է տևում և ինչ անհանգստացնող նշաններով է ընթանում:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 06-04-2021