Անեմիա. կանխարգելում

Անեմիա. կանխարգելում

Անեմիայի բազմաթիվ տեսակներ չեն կարող կանխարգելվել:

Այնուամենայնիվ, երկաթ-դեֆիցիտային և վիտամին-դեֆիցիտային անեմիաները կարող են կանխարգելվել առողջ սննդակարգով, որը պարունակում է տարբեր տեսակի վիտամիններ և միներալներ:

  • Երկաթ. երկաթով հարուստ մթերքներից են՝ տավարի և այլ մսեր, լոբազգիներ, ընդերահատիկավորներ, երկաթով հարստացված սննդամթերքներ, մուգ կանաչտերևավոր բանջարեղեններ և մրգաչիր:
  • Ֆոլատ. այս սննդանյութը և դրա սինթետիկ ձևը՝ ֆոլաթթուն կարող են հայտնաբերվել մրգերի և մրգահյութերի, մուգ կանաչտերևավոր բանջարեղենների, կանաչ ոլոռի, սիսեռի, արախիսի և հարստացված հատիկային մթերքների մեջ՝ հաց, ձավարեղեն, մակարոնեղեն և բրինձ:
  • Վիտամին B12. վիտամին B12-ով հարուստ մթերքներից են՝ միս, կաթնամթերքներ և հարստացված հացահատիկային և սոյայի մթերքներ:
  • Վիտամին C. վիտամին C-ով հարուստ մթերքներից են՝ ցիտրուսային մրգեր և մրգահյութեր, բիբար, բրոկոլի, լոլիկ, սեխ և ելակ: Դրանք նաև օգնում են երկաթի ներծծմանը:

Եթե կարծում եք, որ սննդամթերքներով չեք ստանում բավարար քանակի վիտամիններ և միներալներ, բժշկի հետ քննարկեք մուլտիվիտամինային պատրաստուկների օգտագործման նպատակահարմարության հարցը:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 24-05-2021