Գրադարան

Ոտքի կոտրվածք. կանխարգելում

Ոտքի կոտրվածք. կանխարգելում

Time Read 1 րոպե

Ոտքի կոտրվածքը միշտ չէ, որ կարելի է կանխել:

Այնուամենայնիվ, այս ընդհանուր բնույթի խորհուրդները կարող են նվազեցնել ոտքի կոտրվածք ստանալու ձեր ռիսկը:

  • Ամրապնդեք ձեր ոսկորները. կալցիումով հարուստ մթերքները, ինչպիսիք են կաթը, յոգուրտը (մածունը) և պանիրը, կարող են օգնել ոսկորների ամրության բարելավմանը: Կալցիումի կամ վիտամին D-ի հավելումը նույնպես կարող է բարելավել ոսկորների ամրությունը: Հարցրեք ձեր բժշկին, արդյոք դուք ունեք այս հավելումներն օգտագործելու կարիք:
  • Հագեք հարմարավետ սպորտային կոշիկներ. ընտրեք համապատասխան մարզակոշիկը ձեր սիրելի մարզաձևով զբաղվելու կամ գործունեության համար: Եվ պարբերաբար փոխեք դրանք: Դեն նետեք դրանք, երբ մարզակոշիկի կրունկը կամ պաշտպանիչ շերտը մաշվում են կամ եթե դրանց դարձնել են անհամաչափ:
  • Փոփոխեք ֆիզիկական ակտիվության տեսակները. պարբերաբար միմյանց փոխարինող վարժանքները կարող են կանխել սթրեսային կոտրվածքները: Վազքին հաջորդեք լողը կամ հեծանից վարելը: Եթե դուք օգտագործում եք տնային վազքուղի, հաճախակի փոփոխեք դրա թեքությունը՝ ձեր կմախքի վրա լարվածությունը համաչափեցնելու համար:

Հոդվածը տեղադրվել է՝ 10-01-2024 վերանայվել է՝ 10-01-2024

Հեղինակ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պատկանում են Մեդեքսին։

Մեդեքս-հեղինակների մասին
Մեր կայքի հոդվածները պատրաստվում են տարբեր ոլորտների փորձառու բժիշկների և առողջապահության մասնագետների կողմից՝ օգտագործելով բժշկագիտության վերջին տվյալները և լավագույն փորձը:

Նույն այս թեմայով