Բրոնխիտ. ինքնօգնություն

Բրոնխիտ. ինքնօգնություն

Ձեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար կարող եք օգտագործել հետևյալ տնային միջոցները:

  • Շնչե՛ք քթով. քթի խոռոչով անցնելիս օդը մաքրվում է փոշուց, ինչպես նաև տաքանում և խոնավանում է, որի շնորհիվ դառնում է բրոնխների լորձաթաղանթի համար քիչ գրգռիչ:
  • Խուսափե՛ք թոքերի գրգռիչներից. մի՛ ծխեք և թույլ մի՛ տվեք, որ ձեր ներկայությամբ ծխեն: Եթե կարծում եք, որ օդը փոշոտ է կամ կարող է պարունակել ձեր բրոնխները գրգռող նյութեր, կրեք դիմակ: Նույն կերպ, պաշտպանեք ինքներդ ձեզ, եթե օգտագործում եք կենցաղային լվացող կամ հեշտ գոլորշիացող հեղուկներ կամ ներկանյութեր:
  • Օգտագործե՛ք խոնավացնող միջոցներ. տաք և խոնավ օդն օգնում է հազի մեղամացմանը և խորխի դուրս բերմանը: Սակայն, նկատի ունեցեք, որ անհրաժեշտ է պատշաճ կերպով մշակել ջրի տարաները, որ դրանք չդառնան սնկային և այլ հարուցիչների կուտակման միջավայր:
  • Պաշտպանվե՛ք սառը օդից. եթե սառը օդը առաջացնում է հազ և շնարգելություն, կրեք սառը օդից պաշտպանող դիմակ կամ շարֆ:

Որոշ հետազոտություններ վկայում են, որ բրոնխիտի դեպքում օգտակար կարող են լինել նաև տարբեր բուսական թեյերը կամ վիտամին C-ի մեծ դեղաչափերը: Սակայն տվյալները վերջնական և ամբողջական չեն:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 21-04-2021