Խոլեցիստիտ. կանխարգելում

Խոլեցիստիտ. կանխարգելում

Լեղապարկի բորբոքումը հստակ կանխարգելող որևէ միջոց գոյություն չունի:

Սակայն դուք կարող եք նվազեցնել խոլեցիստիտի ռիսկը, եթե ձեռնարկեք լեղային քարերի առաջացումը կանխարգելող որոշ քայլեր:

  1. Ավելորդ քաշից ազատվեք դանդաղորեն. մարմնի կշռի կտրուկ նվազեցումը կարող է բարձրացնել լեղապարկի քարերի առաջացման ռիսկը: Եթե ունեք ավելցուկային կշիռ կամ գեր եք և ցանկանում եք կրճատել ձեր քաշը, ապա կարգավորեք ձեր կշիռն առանց շտապելու և աստիճանաբար: Պետք չէ նիհարել ավելի արագ, քան շաբաթական 0,5-1 կիլոգրամ:
  2. Պահպանեք մարմնի առողջ քաշ. նորմայից բարձր մարմնի քաշ ունենալը բարձրացնում է լեղապարկի քարերի առաջացման ռիսկը: Որպեսզի ձեր քաշը նվազեցնեք և հասցնեք առողջ թվերի, կրճատեք սննդով ստացվող կալորիաները և ավելացրեք ձեր ֆիզիկական ակտիվությունը: Պահպանեք ձեր առողջ քաշը՝ շարունակելով առողջ սննդակարգը և կատարելով կանոնավոր ֆիզիկական վարժանքներ:
  3. Ընտրեք առողջ սննդակարգ. ճարպերով հարուստ և բջջանքից աղքատ սննդակարգը կարող է բարձրացնել լեղապարկի քարերի ձևավորման հավանականությունը: Այս ռիսկը կրճատելու համար ընտրեք առողջ և հավասարակշռված սննդակարգ՝ կազմված մրգերի, բանջարեղենների և ոչ թեփազերծված հացահատիկային մթերքների բազմազանությունից:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021