Նորածնային կոլիկա. բուժում

Նորածնային կոլիկա. բուժում

Առաջնային նպատակը տարբեր միջոցառումներով երեխային հնարավորինս հանգստացնելն է և համոզվելը, որ ծնողները նույնպես ստանում են համարժեք աջակցություն:

Հանգստացնող միջոցառումներ

Կան նորածնային կոլիկան մեղմացնող և նորածնին հանգստացնող տարբեր մոտեցումներ, որոնց ցանկից կարող եք գտնել ձեր իրավիճակում ամենաարդյունավետ տարբերակները: Նկատի ունեցեք, որ տարբեր իրավիճակներում կարող են օգտակար լինել տարբեր միջոցներ:

Անհանգիստ և լացող նորածնին հանգստացնող միջոցառումներից են՝

  • տալ ծծակ
  • գրկել երեխային (օրինակ՝ փորիկով դեպի ձեզ), սենյակում քայլել կամ մեղմ օրորել (ապահով ֆիքսելով գլուխը)
  • երեխային հանել զբոսանքի՝ գրկած կամ մանկասայլակով
  • թուլացնել կամ հանել բարուրաշորը՝ թողնելով միայն թեթև վերմակ
  • գոլ ջրով լողացնել երեխային
  • տաք ձեռքով նրբորեն մերսել երեխայի որովայնը (ժամսլաքի ուղղությամբ) կամ պառկեցնել փորիկի վրա և նուրբ մերսել մեջքը
  • միացնել հանգստացնող որևէ երաժշտություն
  • ստեղծել կայուն թույլ միատոն աղմուկ (օրինակ՝ կողքի սենյակում միացնել փոշեկուլը)
  • թուլացնել սենյակի լույսը և սահմանափակել այլ տեսողական գրգռիչները
  • նորածնին հասկացնել տալ, որ ոչ թե զայրացած եք նրա պահվածքից, այլ հոգ եք տանում և ցանկանում եք օգնել, որ հանգստանա:

Կերակրում

Կերակրման բնույթի փոփոխությունները ևս կարող են որոշակի հանգստություն բերել: Օրինակներից են՝ երեխայի ուղղահայաց դիրքում կերակրելը կամ կերակրելուց հետո այդ դիրքը տալը (կարող է հեշտացնել գղտոցները), ուշադրություն դարձնելը, որ երեխան օդ կուլ չտա և այլն:

Սննդակարգի փոփոխության փորձեր

Եթե հանգստացնող կամ կերակրման մեթոդները չեն օգնում նորածնի լացի կամ գրգռվածության մեղմացմանը, բժիշկը կարող է խորհուրդ տալ, որ փորձեք սննդակարգի կարճատև փոփոխություններ: Սա կարող է ներառել արհեստական կերի փոփոխմանը կամ, եթե կրծքով կերակրող մայր եք, ձեր սննդակարգի փոփոխությանը, օրինակ՝ տարածված ալերգեններից (կաթնամթերք, ձու, ընկույզներ և այլն) և գրգռիչ սննդամթերքներից խուսափում (կաղամբ, սոխ կամ կոֆեինացված ըմպելիքներ):

Ծնողների ինքնօգնություն

Հաճախակի լացող նորածնին խնամելը մեծ սթրես է պատճառում նույնիսկ փորձառու ծնողներին: Փորձեք նման դեպքերում՝

  • ծնողներով հաջորդաբար փոխարինել միմյանց, որ ստանաք բավարար հանգիստ
  • մի մեղադրեք ձեզ կամ նորածնին
  • հոգ տարեք սեփական առողջության մասին
  • հիշեք, որ երեխայի անհանգստությունը ժամանակավոր է և չունի որևէ լուրջ պատճառ
  • զրուցեք ընտանիքի անդամների կամ ընկերների հետ ձեր իրավիճակի մասին, արտահայտեք ձեր հույզերն ու զգացումները:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 18-06-2021