Ուղեղի ցնցում․ կանխարգելում

Ուղեղի ցնցում․ կանխարգելում

Ուղեղի ցնցումը սովորաբար պատճառվում է գլխին հարված ստանալուց, ուստի, կանխարգելելով ձեր գլխի տրավմատիկ վնասվածքը, դուք կանխարգելում եք նաև ցնցումը։

Ահա որոշ հմտություններ, որոնք կարող են կանխարգելել կամ նվազեցնել գլխի տրավմատիկ վնասվածքի և ուղեղի ցնցման ռիսկը՝

  • պաշտպանիչ գլխարկի կրում, երբ զբաղվում եք որևէ մարզաձևով, ֆիզիկական վարժանքներով և պարապմունքներով կամ ժամանացային որևէ այլ ակտիվությամբ, օրինակ՝ հեծանվավարում (հիշեք գլխակը ճիշտ կրելու մասին)
  • ավտոմեքենայում ամրագոտիների կապում (վերաբերվում է ոչ միայն վարորդին, այլև բոլոր ուղեվորներին)
  • ավտոմեքներայում մանկահասակ երեխաների համար նախատեսված անվտանգության սայլակների օգտագործում
  • ավտոմեքենայի անվտանգության բարձիկների պարբերաբար ստուգում
  • ավտոտրանսպորտային և հետիոտնի անվտանգության կանոնների պահպանում
  • բնակարանում անվտանգ միջավայրի ստեղծում (օրինակ՝ հատակին առկա խոչընդոտների, էլ. լարերի վերացում, հատակը չոր վիճակում պահում)
  • տարեց մարդկանց տեղաշարժմանը նպաստող օժանդակ միջոցների ապահովում, ցածր, հարթ և ամուր կոշկատակով կոշիկներ
  • կանոնավոր վարժանքներ, որը թույլ է տալիս ամրապնդել ձեր ոտքերի և մարմնի մկանները և բարելավել հավասարակշռությունը
  • գլխի տրավմաների և դրանց կանխարգելման վերաբերյալ ընտանիքի անդամների և այլ մարդկանց կրթում:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 04-05-2021