Հազ. ինքնօգնություն

Հազ. ինքնօգնություն

Հազ ունենալիս դուք կարող եք դիմել ինքնօգնության որոշ քայլերի:

Ծանոթացեք նաև այս հոդվածի հետ ուղղակիորեն կապված այլ նյութերի հետ:

Այս միջոցառումները կօգնեն, որ մեղմեք ձեզ տանջող հազը:

  • Շատ կարևոր է, որ դուք պահպանեք ձեր օրգանիզմի ջրային հավասարակշռությունը՝ խմելով շատ ջուր: Եթե կան ուղեկցող հիվանդություններ, առատ ջուր խմելու հարցը ճշտեք ձեր բժշկի հետ:
  • Գիշերային հազը մեղմացնելու համար քիչ բարձրացրեք ձեր անկողնու գլխատակը: Այս մեթոդը կարող է օգտակար դառնալ նաև երեխաների և մեծ տարիքով մարդկանց համար:
  • Հաճախակի օդափոխեք ձեր սենյակի և ամբողջ բնակարանի օդը:
  • Սենյակի ջերմաստիճանը պահեք հարմարավետ թվերի վրա՝ ոչ շատ տաք և ոչ շատ սառը:
  • Ավելի շատ հանգստացեք և հետաձգեք ծանր ֆիզիկական գործերը՝ մինչև հազի կվերանա:
  • Ծխելը կամ այլ մարդկանց ծխախոտի ծուխը շնչելը կարող են սրացնել հազը և հարակից ախտանիշները: Մի ծխեք և արգելեք ձեր հարևանությամբ կամ ձեր տանը ծխելը:
  • Եթե բարձր ջերմություն ունեք, դիմեք ինքնօգնության համապատասխան քայլերին:

Անկախ այս քայլերից, դիմեք ձեր բժշկին, եթե՝

  • հազը շարունակվում է 3 շաբաթ և ավելի երկար
  • հազը խիստ ուժեղ է և գնալով ավելի է սաստկանում
  • առկա է շնչարգելություն կամ հևոց
  • հազալիս խորխում հայտնվում է արյուն
  • ձեզ մոտ կան անհասկանալի խնդիրներ, օրինակ՝ մարմնի քաշի անկում կամ չմեղմացող ջերմության բարձրացում:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 02-02-2021