Հազ. ինքնօգնություն

Հազ. ինքնօգնություն

Հազ ունենալիս կարող եք դիմել ինքնօգնության որոշ քայլերի:

Այս միջոցառումները կօգնեն, որ մեղմեք տանջալի հազը:

  • Շատ կարևոր է, որ պահպանեք օրգանիզմի ջրային հավասարակշռությունը՝ խմելով շատ ջուր: Եթե կան ուղեկցող հիվանդություններ, առատ ջուր խմելու հարցը ճշտեք բժշկի հետ:
  • Գիշերային հազը մեղմացնելու համար քիչ բարձրացրեք անկողնու գլխային ծայրը: Այս մեթոդը կարող է օգտակար դառնալ նաև երեխաների և մեծ տարիքով մարդկանց համար:
  • Հաճախակի օդափոխեք սենյակի և ամբողջ բնակարանի օդը:
  • Սենյակի ջերմաստիճանը պահեք հարմարավետ թվերի վրա՝ ոչ շատ տաք և ոչ շատ սառը:
  • Ավելի շատ հանգստացեք և հետաձգեք ծանր ֆիզիկական գործերը՝ մինչև հազի կվերանա:
  • Ծխելը կամ այլ մարդկանց ծխախոտի ծուխը շնչելը կարող են սրացնել հազը և հարակից ախտանիշները: Մի՛ ծխեք և թույլ մի՛ տվեք, որ ձեր հարևանությամբ կամ տանը ծխեն:
  • Եթե ունեք բարձր ջերմություն, դիմեք ինքնօգնության համապատասխան քայլերին:

Անկախ այս քայլերից, դիմեք բժշկին, եթե՝

Հոդվածը վերանայվել է՝ 29-06-2021