Ջրազրկում. կանխարգելում

Ջրազրկում. կանխարգելում

Քանի դեռ սրտխառնոց և փսխում չի առաջացել, ջրազրկումը կարելի է կանխել սովորականից ավելի մեծ քանակի ջուր կամ ջրաաղային լուծույթներ խմելով:

Ընդհանուր առմամբ, ջրազրկումը կարելի է կանխարգելել համարժեք քանակի հեղուկներ խմելով և «ջրալի» սննդամթերքներ օգտագործելով (օրինակ՝ մրգեր և բանջարեղեններ): Բազմաթիվ առողջ մարդկանց համար ծարավի զգացողությունը «հուշում է», որ անհրաժեշտ է հեղուկ ընդունել:

Սակայն, պետք է նկատի ունենալ, որ կան իրավիճակներ, երբ հեղուկների նկատմամբ օրգանիզմի պահանջարկը բարձրանում է: Նման դեպքերում անհրաժեշտ է խորհրդակցել բժշկի հետ, որ գտնեք ջրազրկման կանխարգելման ձեզ ամենահարմար տարբերակը:

  • Փսխումներ կամ փորլուծություն. եթե ձեր երեխան փսխում է կամ ունի փորլուծություն, սկսեք նրան լրացուցիչ ջուր կամ ներքին օգտագործման (օրալ) ռեհիդրատացիոն լուծույթներ տալ: Մի սպասեք, մինչև ջրազրկում զարգանա:
  • Ծանր ֆիզիկական աշխատանք կամ վարժանքներ. ընդհանուր առմամբ, լավագույն տարբերակը նախատեսված ծանր գործից առաջ հեղուկներ ընդունելն է: Բավարար քանակի, թափանցիկ և նոսր մեզը օրգանիզմում ջրի բավարար քանակի մասին վկայող ցուցանիշ է: Ֆիզիկական աշխատանք կամ ծանր վարժանք կատարելիս հաճախակի «թրջեք» ձեր բերանը ջրով կամ այլ հեղուկներով: Շարունակեք հեղուկների ընդունումը ծանր գործը կամ վարժանքն ավարտելուց հետո:
  • Տոթ կամ ցուրտ եղանակ. լրացուցիչ ջուր խմելու կարիքը մեծանում է շոգ կամ խոնավ եղանակային պայմաններում: Ջուրն օգնում է ձեր մարմնի ջերմաստիճանի կարգավորմանը և լրացնում է քրտնարտադրությամբ կորցրած հեղուկները: Ջրի պահանջը կարող է մեծանալ նաև ցուրտ եղանակներին (չոր օդի պայմաններում խոնավության կորուստ)։
  • Հիվանդություններ. բարձր տարիքի չափահասները շատ հաճախ ջրազրկվում են «թեթև» հիվանդությունների պատճառով՝ մրսածություն և գրիպ, բրոնխիտ կամ միզապարկի վարակ (ցիստիտ): Եթե ունեք ինքնազգացողության վատացում, ապա համոզվեք, որ ընդունում եք բավարար կամ լրացուցիչ հեղուկներ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 04-04-2021