Լեղապարկի քարեր․ կանխարգելում

Լեղապարկի քարեր․ կանխարգելում

Լեղապարկի քարերի ձևավորումնը լիարժեք կանխարգելող որևէ հատուկ մեթոդ չկա։

Այնուամենայնիվ, լեղապարկի քարերի առաջացման ռիսկը կարող է նվազեցվել հետևյալ միջոցներով։

  • Բաց մի՛ թողեք ճաշերը. փորձեք ամեն օր պահպանել սովորական ճաշելու ռեժիմը: Ճաշերի բաց թողումը կամ քաղցը առաջացնում են լեղապարկում կուտակված լեղու կանգ, ուստի կարող են բարձրացնել լեղապարկի քարերի ռիսկը:
  • Քաշը կորցրեք դանդաղորեն. եթե ցանկանում եք ազատվել ավելցուկային քաշից, արեք դա աստիճանաբար։ Քաշի կտրուկ նվազեցումը բարձրացնում է լեղապարկի քարերի առաջացման ռիսկը, ուստի, մի՛ ձգտեք նիհարել ավելի արագ, քան շաբաթական 0,5-1 կգ։
  • Ավելացրե՛ք բջջանքով հարուստ սնունդը. բջջանքը կանխարգելում է լեղապարկի քարերի ձևավորումը, ուստի սննդակարգում ավելացրեք բջջանքով հարուստ սննդամթերքները՝ մրգեր, բանջարեղեններ և ամբողջահատիկ հացամթերքներ:
  • Պահպանե՛ք առողջ քաշ. գիրությունը և ավելցուկային քաշը բարձրացնում են լեղապարկի քարերի ռիսկը: Կարգավորեք ձեր մարմնի քաշն առողջ սննդակարգի և ֆիզիկական ակտիվ ապրելակերպի միջոցով: Երբ հասնեք առողջ քաշի, ձգտեք պահպանել այն՝ շարունակելով առողջ սննդակարգը և մնալով ֆիզիկապես ակտիվ:

Հոդվածը վերանայվել է՝ 04-06-2021